Söndag 19 nov.

Idag fyller vår förstfödde 38 år!
Det ska vi fira med att gå ut på Finspångs nyaste resturang Matpalatset.
Har bara hört positivt om den, kul när det händer nåt i byn 😃
Vi hade även lite middag igår kväll för de närmaste då vi firade även mig själv.
Fick en thekokare som satt som ett smäck i nya köket 😍
(null)

Får börja dricka mer the nu bara...
Fick även denna karta som man skrapar länder man besökt.
Väldigt kul, trodde jag var ganska berest men har ju bara skrapat på ytan som det ser ut...
(null)
 Iofs har det blivit några vändor fram och tillbaka till Thailand.
I slutet på januari får jag skrapa Kambodja i alla fall 😃
Sen finns ju länder som jag aldrig sätter min kofot i såklart! Gasaremsan och Västbanken för att nämna några, Ryssland vet i fasen om jag vill till heller....men vem vet?
Har en önskan om att åka till Australien eller nya Zeeland om två år.
Den som lever får se!

Funtar på om man ska gå tillbaka och skriva om sommaren som gått eller bara dra ett sträck över den och fokusera på nuet.
Blir ju en hel novell annars....
Kanske jag drar ihop en story nån vecka då det är två måndagar då jag har hela dagen på mig att sitta och författa.
Får dra till sjös en repa till typ Japan i så fall för när man passerar ekvatorn kan det  bli två måndagar eller vilken veckodag det nu är då man går förbi.
Det har min pappa sagt i alla fall 😊
På tal om att hinna med så har vi fått mycket gjort denna helg.
Jag har städat och plockat in de sista utemöblerna och Stef har satt på dubbdäck och tvättat båda bilarna.
(null)
Efter tre veckor på verkstad har peggan fått ny topplockspackning och är nu som ny.
Imorrn ska den in på besiktning sen åker den ut på Blocket.
Ska köpa en fyrhjulsdriven bil så jag oxå kan ta mig hem på snöiga vägar här ute i skogen!

Avslutar idag med en bild på födeladagsbarnet och barnaskaran.
(null)

Imorgon väntar nya äventyr men juntan på Pinchos i Norrköping.
Ska bli kul 👍
Trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0