Övertalad.

För typ fyra veckor sedan blev jag omkullpratad av en försäljare på fibercenter att byta telefonabonnemang från Telia till 3.
Har haft 3 för många år sedan men plötsligt fungerade det inte längre där vi bor så jag bytte  till Telia.
Fick väldigt mycket bättre pris på3 och dom hävdade att täckningen skulle vara kanonbra nu med utbyggda master osv.
Varför jag gick med på att byta var delvis att Telia haft problem med vidarekoppling, en tjänst som är skitviktig för mig att ha i och  med hotellet som jag alltid har jouren till.
Har märkt att täckningen ej är så bra som han sa, folk säger att rösten försvinner och jag har bara en stapel på indikeringen.
När Stefan nu gick i pension fick han lämna in sin företagstelefon och täckna ett nytt abonnemang med nytt telefonnummer.
Vi tog 3 även till hans telefon.
Den fungerar lika dåligt så vi bestämde att säga upp abonnemangen och har suttit och tjafsat med olika personer både på fibercenter och kundtjänst på 3
Stefan har ju ångerrätt i två veckor så det var inga problem men mitt abonnemang har ångerrätten gått ut så där blir det nu problem....
Inte nog med det utan att vi blev övertalade att ta även bredband med 3...
Det sa vi upp idag innan vi ens har fått hem det.
Det enda som var bra med det var att Telia helt plötsligt kunde sänka vårt bredbandsabonnemang med 100 kr i månaden😮
Blir så trött att man ska bli påverkad och övertalad av försäljare och förbannad på mig själv som går på skiten.
Dom har säkert inte gjort något fel när dom kollat upp täckningen runt om där vi bor men tror vårt hus ligger i någon slags radioskugga som är svårt för dom att se.
Tråkigt bara om jag måste ha kvar 3 i 12 månader med dålig täckning 😫

I fredags hade vi finbesök här av Susann o Gerta.
(null)
Jag lagade lite som tam och lite annan thaimat som var mycket uppskattat.
Det var mycket trevligt och vi satt o babblade till midnatt. 😃
Lördagen bjöd på vila sen jobbade jag på söndagsförmiddagen , åkte ner och hälsade på barnbarnen en sväng och råkade få med den här fjuttan hem 😍
(null)

Nu bär det iväg på gympa igen!
Tänker vara lite extra ihärdig de här sista veckorna innan juluppehåll.
Kan behövas så man kan äta det man ska äta dessa nästkommande månader så som jul och semester....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0