Det rullar på.



Vi håller fortfarande på att bråka med 3.
I väntan på att de ska mäta signal här och bestämma sig för att jag ska få avbryta abonnemanget så har jag fått ta ett tillfälligt abonnemang från Telia som jag väntar på nu.
Får betala dubbla abonnemang tills det att Telia kan ta över mitt nuvarande telefonnummer.
Suck suck och åter suck!!

Helgen sprang iväg i vanlig ordning.
Vi var barnvakt åt S&S fre-lör
Började med tacos 
(null)

(null)
Sen gick vi ut och lekte en stund i lekstugan i mörkret.
Tur det fanns en lampa där inne.
Titt ut mommo.
(null)

(null)
Som vanligt full fräs med de små liven.
På natten är det slagsmål om vem som ska ligga intill mommo.
Blir inte många timmars sömn för mommo dock...
På lördagen lekte vi skogsmullar och lite av varje.
Stef o jag åt lerpottasill på kvällen och jag slocknade halv åtta 😂 (null)
Igår var vi på Lövstad slotts julmarknad.
Lite av en besvikelse faktiskt om man jämför med Ekenäs julmarknad dit vi besökt flera år i rad men kunde inte denna gång.
Det var inte en tredjedel av utbudet på Lövstad mot Ekenäs.
Hittade julklapp till juntan ändå 😊

Annars i veckan som varit har vi bakat pepparkakor med småfjuttarna.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dom var väldigt duktiga och kämpade på. (Särskilt de här på sista bilden) höhöhö.
Jag har gjort lite julgodis hemma, 
(null)

Ernsts vita tryfflar blandannat. Såklart 😉
Emellan alla sötsaker och onyttigt försöker man att vara lite nyttig också 🙄
Tänker att vi äter på tok för mycket kött faktiskt och ska börja införa fler vegetarisk mat i hushållet!
Det börjar vi med ikväll då det serveras de här goda recepten från Coop fast lite omgjort.
(null)

(null)
(null)

(null)
Blir göttisch efter gympan i kväll😛
Stef har redan förstört allt och håller på att koka korv m bröd nu för han kan inte vänta tills efter åtta 😩😩😩😩
Tur att det finns en i hushållet som har karaktär iaf!!!

Avslutar med en bild på fullmånen i morse.
Så fin 🌝
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0