Mot sexan!

Detta var sista bilden  jag tog md min iPhone 5!
sen blev det svart 😖
Bara jag får tid att åka till en teliabutik ska jag köpa en iPhone 6
När nu den tiden kommer.....

För en vecka sedan åkte Anna Karin småtjejerna o jag till billbäcks en sväng.
Spännande med guldfiskarna.

Hittade min dröm-café- grupp där!
Den var lite dyr så jag tvekade lite först men blev sponsrad med en stol i morsdagspresent av mina givmilda söta döttrar ❤️❤️
Hade först tänkt mig en sån där vitmålad gjutjärnsgrupp men den här satt som smäcket tycker jag😊
Där ska jag sitta om somrarna och njuta av mina barnbarn när dom leker i lekstugan och bjuder mormor på låtsaskaffe ☕️🍩

Samma dag fast på kvällen hade jag finbesök av mina fd saknade arbetskamrater Nina och Sofie 



Vi käkade paj , fikade och hade massor att prata om såklart.
Det var trevligt ända till halv tio på kvällen då de åkte hem😊

I fredags var det dax att dra till Vingåker och hämta gräs.
Det gick i en rasande fart.
Sally var med och hjälpte till.



Blir lite randigt till en början innan det växer ihop.
Nu är det bara att se till å vattna å vattna.
Återstår bara några saker till innan det är klart.
Locken på kantstenen ska skäras o limmas.
Hålrummet mellan muren och slänten ska fyllas med jord
Växter ska inhandlas och planteras.

Ikväll drar jag in till stada å skener 🏃
Otränad på en skala från 0-10  ca 2...
Får förlita mig på mina kamrater om det blir några bildbevis som dom kan skicka vidare till mig eftersom jag är kameralös!
Wish me luck!

Avslutar med en bild på Holger.
Syrrans nya bäbis😍

Själv har jag bara såna här små djurkompisar nu för tiden 😉


En liten skogsmus under trappan!
Nu måste jag dra!
Hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0