Takdropp.

Nu kan man faktiskt säga att det är vårvinter på G!
Putsade det stora entréfönstret på hotellet idag och solen värmde så skönt på ryggen.
Vi har jobbat hela helgen med just entrén.
Tagit bort den fula slussen innanför dörren.
En kvarleva från när det var Konsum-butik för SI så där 45 år sedan.
Satt antagligen en dörr till där!
De fula elementskydden och fönsterskivorna har ersatts av nya.
Lite jobb återstår ikväll innan det är helt färdigt.
Återkommer med interiör!

Själv har jag inte bidragit med så mycket hjälp mer än att sköta markservicen som vanligt, men någon måste ju ändå bidraga med den lotten!
Gjorde smarriga semlor tex.
Lekte kung för en dag.


Sen har jag axlat Sally på mitt ansvar och det vill inte säga lite att ha hand om tjo och tjim-madammen i fråga 😉
Vi gick till Karin och Tilda en sväng och lekte lite i snön.
Snöänglar på gång.



Stolt hemmansägare med snölyktan tänd 😍

Talking to me? 😎

Det var väl allt om inget eller hur jag ska säga...
Har inga speciella funderingar om livet just nu.
Det rullar på , på lördag ska vi fira Tilda två år.
På söndag blir det bio 😜

Jag och troligtvis 100 kvinnfolk till 😉 eller hur många som får plats i Folkans bio!
Återkommer om en detaljerad utvärdering om filmen 😉
Nävars! Skämt åt sido!
Nu ska jag klä på mig för att knalla till dagis och hämta Brallan.
Anna o Jörgen är på sitt andra ultraljud idag.
Sen ska jag till Janne på tortyrkammaren =friskvårdsmassage.
Slut på oilmassaaaage för Madame på beachen 😫
Imorrn ska jag hämta Tildur på dagis.
Ja...det är fullt upp ändå!
Tur  man Känner att man lever!
Tjollahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0