Nya tag.

Idag har vi varit hemma en vecka.
Började med att bli genomförkylda och tragglade  igenom dagarna som i ett töcken ihop med jetlagen!
Nu känns det som vi är på G igen och tar nya tag.

Ska börja med att damma av löpbandet i källaren så man kommer igång med träningen.
Semesterkilona som snabbt jobbat sig uppåt måste bort 😫
Nävars det blev inte så farligt som jag trott!
Men nu ska det bli kul att börja springa igen😃
Har fått post både från vårruset och tjejmilen så nu är man peppad!
Svårare är att komma igång med träning för onda axeln...
Det är så in i H-vete svårt!!! 
Sitta o dra i helvetes gummibandet varje dag!
Det hänger här!
 
Helt synligt. Men jag ignorerar det och blundar varje gång jag ser det 😁
Ingen annan än jag blir straffad, jag vet!

Testade att klippa till ett förkläde av ett par gamla jeans idag.
Såg på FB hur man kunde göra.
Det blev lite litet!
Måste nog ha ett par jeans modell större, typ åttiptalsmodell med mer tyg runt baken..


Haha ingen hit om ni frågar mig!

Nu vet jag inte vad man ska hitta på!
Är en aning sulten i magen pga 5:2-dag.
Blev tre ggr denna vecka eftersom jag ska svulla massa göttisch imorrn när jag ska bjuda på juntakäk med allt vad det innebär .
Vad kan jag inte avslöja ännu bara att jag fått recept från min frissa Karin.
Har testlagat en gång och jag tyckte det blev mycket smarrigt.
Lägger ut recept om det blir en hit 😃
Nu ska vi börja på säsong fyra av Downton Abbey.
Sen ska jag försöka slå sluga Lena Nilzen i wordfeud 😬 
Det är inte lätt!!!!
Hej o hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0