Dan före dan.

 
Sitter och har långfrukost i min ensamhet.
Stef jobbar.
Gillar ljuset jag fick i julklappsbytet av Erika 😊 lite Ernst över det!
(Blomman fick jag av tjejerna på jobbet
Så gulligt av dom ❤️)
Samma som med tröjan hon köpt!
Jag är mkt nöjd!
Vi hade vår årliga julavslutning med jultallrik och julklappsbyte.
Bästa julmaten tycker vi alltid!

Mycke trevligt som alltid😊
Förutom att ingen av dom såg att jag varit och klippt håret samma dag...😁😖😉
Tycker själv att det syns ganska mycket!
Har förlåtit dom nu.
Kan ju inte gå omkring och sura för det hela julen hehehehe 🤓
 
Fick lite bilder på Sally när hon lussande på dagis.
Siggan var med som tomte.
Tycker det är mycket ledsamt att inte morföräldrar är välkomna på lussefirande längre😥
Hade varit mysigt att få vara med.
 
Efter stormen Helga rasade många stora granar i skogen uppe i stugan.
Vi sågade av två toppar och tog hem som julgran till Anna o Karin.
Dom blev mycket vackra.
 
Här en av dem.

Vi hade en firma på hotellet veckan innan jul som var här och jobbade.
Fagersta eldfasta
Fick den här vinflaskan av dom i julklapp

Firman äger en andel i ett vindistrikt i Serbien och dom har sin egen logga på etiketten.
Jättekul att vi fick en😃
Alltid roligt med lite uppskattning!

Även vår gran är klädd Hihihi
Det står faktiskt en i mitten av alla klappar 
Den står inte där nu längre!!
Bara ett litet skämt men det förstår ni ju!

Berta o jag var på Ikea i söndags för att handla klart alla klappar.
Det flöt på mycket bra.
Vi handlar så bra ihop syster yster o jag.
Det går snabbt och effektivt, inget velande liksom!
Vi hängde på låset när dom öppnade.
Tog affärerna på Ikanohuset först , gick o käkade , lämpade av påsar i bilen, fortsatte handlingen på Ikea.
Kl ett stod vi i kassan
Gick till bilen o kastade av ännu ett lass, tog en fika och gick sen o efterstrosade lite.
Köpte lådor och två pallar till köket.

Inte enbart julklappar blev det!

Åkte upp till stugan ett varv igår för att vattna och lämna alla nytvättade sommarkläder från Thailands resan 
, vilket skulle visa sig vara en mycket dålig idé eftersom dom små jävla näbbmössen letat sig in i min garderob istället för att komma in det vanliga stället där vi satt upp sändaren mot obehagliga ljud för ovälkomna gäster😩
Alltså har dom haft det väldigt bra där och bajsat på alla mina kläder 😡👊🏼
Samt tvålen som skall ligga där och dofta gott.
Möjligt är det tvålen dom känt vittring av..
Blir tokig på näbbmöss snart!




Igår kväll var vi hos Susann o Gerta och julbadade i deras tunna😃

Det var premiär för Stef o mig och såå himla härligt!
Vi drack champagne och åt en härlig plocktalkrik.
Badade i nästan tre timmar!

Tack S&G ❤️
Det var väldigt mysigt och uppskattat!

Nehupps!
Nu har även jag lite bestyr så här dan före dan🎅🏻🎄
Ha en riktigt god jul mina vänner 😘




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0