Torka.

Idag är det ju fastedag och time för blogg!
Jag har inget direkt matnyttigt att komma med men sätter mig framför paddan ändå o ser ifall det ramlar ur nåt kul eller okul från huvudet.
Helgen som varit har bestått av jobb både lördag och söndag för min del.
Bara att ge sig upp i ottan kl 05.00.
Det är april och många födelsedagar i vår släkt.
Som tur är firas bara de närmast sörjande...
Det räcker att fira barn och barnbarn som sagt.
Igår firade vi papsen som blev 78 år den 10:e.
Imorrn fyller min lillebror 50år!!!!  Det är ofattbart!
Han har tagit familjen med sig och flytt till London.
Det gör han rätt i!
Övriga släktmedlemmar som fyllt år är Lina  Söderberg Maria och Susann Borg, Jörgen Söderberg och sen fyller Ola hasselgren i slutet av april.
Grattis till er alla 😃

Nu jobbar jag en dag till sen sticker vi till Island i fyra dagar.
Ska bli jättespännande och roligt.
Bokade biljetter till blue lagoon igår. Inte helt billigt att bada i de varma källorna men ett måste när man besöker Island!
Hämtade en bild från Google.
Förhoppningsvis återkommer jag med fler bilder och berättar om resan i nästa inlägg!
Å kanske har jag en annan nyhet att berätta om då också!
Sug på den ni 😉

Kommentarer
Postat av: Nettan

Trevlig resa och det är med stor spänning jag väntar på nyheten... Attans vad nyfiken jag blev!

2015-04-14 @ 18:11:06
Postat av: Lina

Tack för grattis!!
Blir nyfiken, vill veta nyheten!!!!

2015-04-15 @ 07:37:11
Postat av: Lina

Tack för grattis!!
Blir nyfiken, vill veta nyheten!!!!

2015-04-15 @ 07:37:36
Postat av: Helena Burman

Meen, så får man inte göra Marie 😤. Blir ju jättenyfiken ju 😉

2015-04-16 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0