Sjuklingar

Så blev jag smittad av Karin ändå!
Anna och jag pratade här om dagen om att Karin haft oturen att bli sjuk flera gånger den sista tiden.
Jag var dum nog att vräka ur mig att jag själv håller mig så frisk nu förtiden bara för att jag äter c-vitamin och nyponpulver varje dag...
Det ska jag aldrig säga igen!!!!!!!!
Kände redan i onsdags kväll att det började riva lite i halsen hos Nettan på juntan. Där vi för övrigt fick en supergod paella. Inspirerade av Spanien dom blivit efter ha varit där på semester.
Blev ingen bild på den tyvärr men där emot på efterrätten.
Blåbärsbakelse , mumsig även den!


På natten vaknade jag med värsta halsontet och värk i kroppen.
Igår sov jag klippt hela dagen.
Idag mår jag lite bättre. Har druckit lite kaffe idag men det smakakade inte riktigt bra!
Så länge kaffet smakar bränt är man inte riktigt bra! Det är ett bra kännetecken!
Hoppas att jag ska orka gå på öppet hus imorgon på siemens, men smakar kaffet bränt även imorrn får jag hålla mig hemma så jag kan åka till Åland på söndag.
Det är viktigast!

När jag vaknade upp vid sex-tiden igår kväll höll Stefan och Benny på att padda underlagsgrus där muren ska vara.
Undrade hur i fåglarna jag kunnat sova genom detta oljud...


Det händer lite för varje dag som går😄

Sitter och kollar på Malou på tv och någon artist. Undrar vad som är grejen med dessa ögonbryn???

Inte snyggt enligt mitt tycke!
Men smaken är som baken som tur är!

Nu måste jag tvinga mig själv på nåt sätt att gå o lägga mig för att bli frisk snabbt, men det är svårt när man heter Marie Söderdepp och har för mycket spring i benen så fort jag känner mig lite bättre😁
Kanske det finns nån bra film på Netflix att kolla på!
Krya på mig då!
Ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0