Tur att man är envis!

Jag kan inte ge mig när små petitesser dyker upp som jag har svårt att lösa!
Både på gott och ont. Mest ont kanske..
Det tar mycket av min lediga tid att älta om saker som jag borde skita i på ren svenska!
Det är bloggappen jag talar om!
Den har hängt sig på min iPad och går ej att radera från iCloud!!
Det har jag fått reda på idag från en datafirma som haft min padda i tre dagar! Summa 400 pix för ett problem som ej gick att lösa😡
Har läst recensioner om appen i AppStore och ser att massor av folk har samma fel i sin app!
Alltså ligger felet hos dom! Har mailat till dom så många gånger att det börjar bli en följetång!
Dom har slutat svara mig ...
Skickade ännu ett mail idag , ger mig inte som sagt!
Det konstiga är att appen fungerar i iPhone så jag får köra här ifrån sålänge o hoppas på att dom fixar appen snart!
Har även testat andra bloggar som Wordpress och bloggplatsen men saknar vissa funktioner som blogg.se har tyvärr😐
Allt det här strulet tar ifrån mig det jag tycker är kul med att blogga!
Löser dom inte det här snart så lägger jag ner!



Kommentarer
Postat av: Lina

Du lägger inte ner!!! Din blogg är bäst!! Love it!!

2014-10-31 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0