Kortis

Lägger in lite korta inlägg från telefonen i väntan på ny uppdatering på min iPad.
Gillar inte att blogga från telefon riktigt, blir lite för smått för mig!

Var på junta i måndags hus syster Berta.
Vi fick en jättegod gräddig pastarätt med parmesan och parmaskinka till.


Ser väl mumsigt ut!!?
Till kaffet blev det winerbröd med chkoolaaaeeeede samt likör 😛
Kom hem med magen i sju hörn som vanligt efter "matopratjuntan"
Till skillnad från igår när jag gick till sängs med en mage med sju hål som det känns efter en fastedag...😵
Detta var vad som bjöds till fikat på em!

Ingefärsthé med barkbröd skinka och tomat!
Visst är Tilda lik Karin på den hör bilden?
Gullan i sin nya pyjamas 😍

Nu! Jobbelijobba lite.
Imorrn drar Berta o jag till Ullared 👍
Hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0