Hej.

Låt mig presentera mitt nya vrålåk😃
En skeppshult från urminnes tider jag fyndade på loppis idag!
Denna ska få nya däck och kanske installation av växlar framöver sen ska det ut cyklas minsann!
Lyllos är jag!!
 
Igår lurade Ritha med mig på militärträning ute i Lunddalen igen, har varit en gång förut och sa till mig själv att aldrig mer!!!!!
men men...man är ju inte sämre än att man kan ändrat sig!
Det är skitkul faktiskt och man är rätt nöjd när det är över!
Vissa övningar eller hälften av dom hindrade min skadade axel från att göra men en av tränarna hittade minsann andra övningar åt mig! 
Så hamnade man på fejjan oxå 😁
Hörde att Friluftsfrämjandet inte har pengar till att hålla belysningen tänd kvällstid längre i Lunddalen...Konstigt att kommunen inte kan gå in och sponsra!
Men men ......har man lagt 18 miljoner på en konstgräsplan på Grosvad så finns väl inga pengar kvar till vanliga kommuninnevånare som vill ut i skog och mark att motionera 😐
Hur mycket kan det kosta med lite lyse egentligen? 
I dagens morderna läge med lågenergilampor Kan man ju undra faktiskt!
 
 
 
Idag blev det lite småfixa hemma. Skulle ha fortsatt med trädgårdsprojektet men plattsättaren insjuknade i influensan!
Har målat taket i lekstugan och styrt lite.
Skönt att gå o skrota runt lite ibland bara 😊
Har ju varit jätteskönt väder idag.😎
 
 
Blommorna har inte fattat riktigt att det går mot vinter..
 
Bävar för var jag ska få plats med alla pellisar när jag måste ta in dom innan frosten tar dom!
 
På måndag ska iPad lämnas in på service, något har uppenbarligen hänt med den efter senaste uppdatering.
Appar häger sig och massa annat strul som jag inte orkar förklara!
Hoppas det ordnar sig snabbt 🙏
Nu ska vi käka lite götta vårullar och kolla på ett nytt spännande avsnitt av Sons 😃
Trevlig helg.
Majsan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0