En dag på Gkås

Sitter på Hellestabuss på väg hem från Ullared ganska nöjd med mina inköp!

Frukost i bussen 


Berta i shoppartagen 😃

Det hela började med att jag glömde ta med de tvåhundrakronorna som bussresan kostade 😁
Tur att Berta är tät och kunde betala för mig oxå!

Tänkte att jag betalar lunchen till att börja med med mitt nya mastercard jag fick för ett par veckor sedan eftersom det gamla gått ut!
Slog koden och det blev fel kod.. Slog kod igen. FEL 👹 
Vågade inte försöka en gång till!
Ok ringa banken. Konstatera att det är fel på kortet! Har slagit rätt kod!!!
Vi skickar ett nytt kort. Ok.
Tänker att jag kan använda det ändå ned signatur 😃👍
Körkort kvar i väskan på bussen 👹
Ringa hem. 
Föra över mer pengar på ett annat kort osv osv
Vi tänker teckna ett ullaredskontokort.
Jättebra med bonuspoäng och kredit upp till 5000:-
Börjar fylla i uppgifter.
Måste legitimera oss...
Körkortet fortfarande kvar i bussen ..
En och en halv timma kvar innan bussen låses upp😐
Bara att vänta och älga bort till bussen som står så långt bort det går att komma på bussparkeringen!
Annars gick allt jättebra 😃


Förutom att jag fick äta en bakelse med kniv o gaffel! 
Berta swishar förbi i 110 km i tim😆




Slutresultat! Bra jobbat!




Kommentarer
Postat av: ManaO

Hahahah! RÅÅÅÅLIGT!

2014-10-16 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0