Femfemna och trefemma.

Det har varit en sjuhelsikes vecka!
Både roligt och inte roligt!
Jag började med min femtiofemårsdag hos tandläkaren..
Skulle egentligen till hyginisten men har haft värk i en tand till och från i ett par veckor, bad henne kolla upp den och det visade sig vara inflammation under tandroten
För att göra en lång historia kort så har jag varit hos folktandvården tre gånger denna vecka, senast igår.
Kom hem med besked om ytterligare rotbehandling samt antibiotika!
Nu återstår "bara" tre besök till inom kort.
Göra klart kronan på en annan tand , rotbehandling samt göra rent hos hyginisten!
Summa i runda slängar 8000kr 
En fin julklapp 😁
Har även hunnit med magnetröntgen av axeln i onsdags.
Bara att invänta ytterligare åtgärd då!
Skönt att det är på gång😊
Nu till lite mera positiva vågor!
Anna o jag har ju även hunnit fylla år denna vecka 😀
Vi firade oss mittemellan dvs i tisdags
med lite middag för de närmast sörjande hemma hos Anna.

Tyvärr blev det bara en suddig bild från kalaset.
Jag fick ett jättefint smycke från Snö av mina flickor😍


Med tillhörande små örhängen i form av en stjärna😊
Anna o jag firade oss lite till i onsdags och käkade lunch på Spicy hot.

Biff med thailändsk basilika!
Ett givet val för min del 😛
Som om inte det vore nog slabbade vi i oss varsin Lyxshake 
Bilen körde liksom av sig själv bort åt Ingelsta och drogs likt en magnet till Max!
När jag kom hem blev jag tvungen att gå o lägga mig en stund och kvida lite med paltkoman!
Den stora födelsedagspresenten för mig firade vi helgen som var i Stockholm ned Mats o Jaana eftersom Jaana oxå fyllde i lördags!
Första stop på Nyköpingsbro o bunkra lite godis😃


Vi checkade i på Clarion på söder 

Dom hade härmat oss på Alléhotellet med tre likadana taklampor på rad😆
Bara att deras var stora som badkar 🛁🛁🛁
Vad gör man annars på Söder?
Jo man knallar bort till Skånegatan och käkar thaimat på Koh Phangan!!!


Som tam såklart!

Glasnudlar ned skaldjur 😛😛😛
Bättre födelsedagsmiddag går ej att uppringa någon annanstans på denna jord!
Nästa dag gjorde vi ett besök i Barkaby 
Har man plånbok till märkeskläder är det väl idé att åka hit o shoppa...
Dyrt tyckte vi!
Slank in på en Lewisbutik och fyndade två par jeans för 900kr så ETT riktigt fynd blev det!
Passade like a glove!
Vi var även på ABBA the museum och käkade i gamla stan!
En mycket trevlig helg!






Utsikt från hotellet.

Nu åka o jobba 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0