Vart tog våren vägen?

Så blev det kallt igen lagom till Valborg!
Så här såg det ut på verandan i torsdags morse.

Iof var det lite bra för alla björkkorvar och det gula pollen regnad bort!
Det har varit en lugn helg för övrigt.
Vi skulle varit Sallyvakt på Valborg men hon mådde inte bra så vi blev själva.
Första maj klädde vi på oss varmt och gick ut o jobbade i den blivande trädgården .
Jag försöker att rädda det som räddas kan av div växter som fått ge vika för grävmaskinens framfart.
Hoppas dom tar sig!
Gjorde iordning två pallkragar vid Friggen som jag ska ha kryddväxter i.


Igår hade vi besök av Nettan och Jonas samt tre svarta galningar som for likt skållade troll här 😃
Inte lätt att fånga alla tre på bild var det!

Efter grillat blev det "baskertårta"!
Mitt försök att göra prinsesstårta ....
Baskertårta var ett bättre namn på detta missfoster!
Bra påhittat Jonas! 😃
Gott var det ändå😛
 
Jag har varit duktig och sprungit morgonrundan två dagar i rad!
Idag har det inte gått i många knop efter det!
Kom just hem efter lite grillat med Anna Jörgen Sally Karin  Ola och Tilda .
 
Jahupp..dax för Dexter😊
Njuta att ett gott glas rosé, imorrn är det svältdag igen. 😖
Hoppas ni haft en skön helg i kylan!
Klart slut från Bleken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0