Min trädgård. Extra bilaga!

Att lyckas med sin trädgård.
Alltså! Vill inte berätta hemligheten , bara visa bilderna!






Avundsjuk ? Trodde väl det 😆
Vi har jobbat på den sedan mars ungefär.
Tänk att under och förarbeten alltid ska ta så lång tid...det som ingen någonsin ser!
Men men...det blir bra när det är klart😃👍
Har planterat ölandstok som vi fick av A&J som dom grävt upp hemma hos sig.

Blir finfint!

Förra söndagen firade vi mors dag. En vecka i förskott eftersom vi åker till Gotland imorrn.

Grillmorsan i högsta hugg med kökskniven?



Veckan flög iväg som vanligt och vad sjutton har jag gjort egentligen??
I torsdags var jag ute med mina fd arbetskamrater på Joa'ns för att avtacka en av damerna som går i pension.
Trevligt att jag fick följa med på ett hörn dock att det var sju år sedan jag slutade jobba med dom.



Vi hade det väldigt trevligt i solskenet.
Jag åt  rödspätta , det var gott. Ingen smaksensation men godkänt..
Vi fick vänta nästan en timma på efterrätt , det tycker är dåligt med tanke på att de flesta hade lämnat restaurangen!
Dom har iaf gjort väldigt fint där och kul när det händer lite nytt i byn!
Idag har vi varit i Falla med lite blomster till min mor.
Har ägnat resten av dagen till att packa Gotlandsväskan.
Nu började det regna och åska....😮
Avslutar ,ed lite sköna bilder.



Ja då sticker jag till Gotland imorrn.
Så får vi se vad som komma skall på bloggen om en vecka 😃
Klart slut från Bleka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0