Inför Vårruset!



Så blev det bestämt att vi skulle springa Vårruset, jag Erika , Helena och Eva!
Dax att ta tag i löpträningen igen då....!
Jag satte igång runkeeper och såg till mitt förtret hur länge sen det verkligen var som jag tränade löpning!!!
29 juli, fy fasiken! Då var jag i form!
Sprang från stugan in till jobbet på morgonen.
Sedan händer nåt...
Jag fick bihåleinflammation och blev liggandes ett par veckor.
Ett "litet skutt" från aug 2913 till feb 2014!
Då förstår man att konditionen inte är på topp liksom.
Så nu VAR jag på banan igen...

Som ni ser. Nå? Inte så illa pinkat ändå.
Bara att i morse vaknade jag med halsont igen...
Så himla typiskt varje gång man kommer igång 😁
Det är så himla kul när man väl kommer ut. Det svåraste är att dra på sig dom där träningskläderna 🏃


Nu har jag laddat upp en blogg app till iPad.
Sidan ser annorlunda ut än på datorn och bildern verkar hamna mer åt vänster.
Hoppas dom förblir så efter publicering..
Skickade ett nytt mail till blogg om varför en bit av bilderna försvinner men dom vekar inte vilja svara på det😼

Nä men annars är det väl bra förutom förkylning , ont i axeln , stel i nacken, nageltrång och spik i foten.
Det sista var ljug förstårs🙈
Howdy

Kommentarer
Postat av: Eva

Nämen gud vad jobbig du är!!! nu måste jag ta mej i kragen o springa med! Nejvars skoja bara! Nu blir man ännu mer sporrad! heja heja

2014-03-05 @ 17:50:18
Postat av: Helena Burman

Men då...vad du är duktig då Marie. Jag har satsat på två drar i veckan. Tänkte öka på snart men känner av benhinnorna när jag springer så törs inte öka riktigt än. Kramiz

2014-03-08 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0