Bloggeri bloggera, vad ska vi göra Ida Ida.....



Vill inte visa vem som är sämsta bloggerskan genom tiderna!
Förstår att ni tröttnat på att öppna den jävla sidan med joggingrundan!!!
Efter joggingrundan blev jag förkylder och mådde skit i en vecka.
 
Ja. Då kör vi en roman igen av månaden som gått...
Först vill jag gratulera min syrra som blivit mormor för tredje gången.
Elin och Staffan fick en pojke till som ska heta Måns 😍
Grattis till er oxå Elin staffan och storebror Ebbe:)
Har bara sett han på bild än så länge.
 
Det börjar äntligen bli vår i luften😎
Det firades en dag på gröna vägen.
Tilda hade värsta frillan när hon vaknade i barnvagnen 😄
 
Mamma fyllde år 16 mars.
Det var fullt hus i Falla, jag hjälpte henne å baka.
Fattar inte att jag har gjort denna fina tårta 😮


Även fast botten sjönk så jag fick lappa o laga hehe.
Tilda blev kär i Arvid och ville bara sitta i hans knä.
Vilket Vidar hade väldigt roligt åt😆

Sallan var rädd för kissen och gömde sig hos morfar.

Jag har varit och klippt håtet ett par decimeter 


Min frissa Karin tycker inte att man ska ha för långt hår när man är i min ålder! Hon har rätt såklart, jag är nöjd med mitt korta hår!
 
Förra fredagen var det tant-träff hos Ulla Fagerstedt i Viggestorp.
Det var jättetrevligt. Marie Persson Lena Nilzen Barbro Palm o jag var bjudna.




Det bjöds på champagne , goda pajer och massa gött till kaffet.
Vi babblade i mun på varandra i några timmar som gick såå himla fort!
Birger kunde knappt höra tv,n i rummet intill och fick höja ljudet stup i kvarten 😆
 
Vidare...jo jag hade juntabjudning förra veckan. Eller var det förrförra...? 
Är lite veckovill tror jag! Hur som helst så blev det bara en bild och det på mina ursnygga skurna rotfrukter!

Köpte en snitsig skalare i Thailand.
Typiskt mig att leta rätt på köksattiraljer på våra resmål!
 
Anna hittade en gammal bild på mig och Sofie när vi står i hotellköket för hundra år sen!!
Varför tycker man att man ser så löjlig ut på bilder från förr?
Alltså Sofie ser ju normal ut såklart men jag......😖
 
På tal om hotellet så hankar vi oss fram.
Vi har fortfarande dålig beläggning men vi klarar omkostnaderna iaf.
Jag har jobbat ensam nu sedan vi kom hem från Thailand.
Det är lite tråkigt men jag har mitt storytel och lyssnar på böcker när jag går och städar o har mig!
Anna kommer in och hjälper till så mycket hon kan och ska börja jobba heltid igen om några veckor. Sally håller på att skolas in på dagis nu. lilla skruttan 😍

Denna helg har vi tillbringat i stugan.
Det var verkligen dax att plantera om pelargonerna nu!

Skulle ta resten av blommorna med men det var så himla kallt ute så det struntade jag i!
Sally och Tilda med familjer kom upp på kvällsmat.

Sally och morfar planerar lekstugebygget 😉
Vi måste även bygga div staket och grindar denna sommar...

Tilda ville oxå få ett ord med i planeringen när dom kom senare 😄
 
Det blev även en liten joggingrunda i Ramstorpskogen hehehe


Tjatigt va??
Man får stå ut med lite tjat nu för tiden!
Ungefär som tv och radioreklamen!
En pain in the ars!
Funderar på att lägga in en runkeeperbild mellan varje kapitel i mina romaninlägg...😱 nävars bara skoja!
 
Avslutar med två söta nackar😍😍
 

Ha en skön söndagskväll.
Vi hörs. Hej!



Kommentarer
Postat av: biggeros

Vilken fin utstyrsel med glasögon och mustasch!!Blommorna visst bli omhändertagna inför sommaren. Visst är barnbarn livets efterrätt. Dock har jag inga ännu,men det sägs vara så. Vilka gulliga barnnackar. Ha en fortsatt trevlig kväll och massor av kramar =)

2014-03-25 @ 22:45:20
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Elin

Tack Mai!! Ni får komma och hälsa på Måns snart!! Kram Elin

2014-03-26 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0