Suvarnabhumi AirPort

 
Nu sitter vi här på Bangkoks flygplats och väntar på att få komma hemöver.
Det blev ett litet missöde med bloggandet resten av resan. Dels över dålig internetuppkoppling samt att jag blev magsjuk sista dagen på Koh Samui..:(
Det blev ingen mat hos Fransmannen för min del sista kvällen utan jag låg på rummet och mådde illa och magbakterien frodades i min mage.
Flygresan blev inte rolig till Pattaya men jag klarade mig ända fram, men sen blev det sjukhuset, antibiotica och hela köret!
Tuggade tabletter i fem dagar sen blev jag bra.
Flygplatsen var så fin på Koh Samui, allt var utomhus. gater och allt!
 
 
 
Fyra dagar i Pattaya var nästan mer än vi stod ut med....boende på ett hotell mitt i smeten bland karaokesjungande Thailåtar i ena hörnet och discomusik i det andra fram till ca fyra på morgonen...:/
Samt ett gäng Ryska medelålders män som skulle imponera på sina tillfälliga flickvänner i form av vrålande och slag i dörrarna nätterna igenom!
Bortsätt från detta så har allt varit toppen! Det är ganska fint i Pattaya ifall man kan blunda för vissa delar!
 
 
Börjar bli dags att gå till gate.
önska oss en trevlig resa hem:)
Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: biggeros

Jag har följt med på fb genom er Thailandssemester. Härliga bilder och tråkigt med falska karaoke röster och discomusik till sena natten. Det är ju alltid sådant man stå ut med om det är bara ett par dagar. Trevlig onsdag, kram och hälsa😊

2014-01-22 @ 14:33:29
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0