Gott nytt år

 
 
Sitter på schiphols flygplats och sjunker ner i en fåtölj inne i Loungen.
Vi kostade på oss lite lyx eftersom vi ska vänta här i sex timmar.
Har precis varit och taxfreeshoppat lite, det blev en parfym från Hugo Boss till mig samt en mascara och en ögonbrynspenna :)
Det blir en lång resa innan vi är framme.
Vi flög från Linköping och hit, sen vidare till Bangkok och till sist vidare till Koh Samui.
Gick upp 02.30 idag den 3: e och kommer fram ca 11.00 den 4:e thailändsk tid fast då är klockan typ ett på natten i Sverige. 
Lite mastigt men det är inte synd om oss ;)
So far so good.
Lite kort om nyår.
Vi åkte upp till stugan med Sallan som vi hade som sällskap.
 
 
Käkar lite oxfilé och potatis:)
 
Lugnaste och nyktraste nyår på många år.
Skönt!
Annars har det varit lite jobb varje dag på Hotte men  nu lägger jag det bakom mig några veckor och tar det piano.
Ha en trevlig trettonhelg.
 
Återkommer med lite fina semesterinlägg när jag får tillgång till Wi Fi :)
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser fram emot Thailands bilder!!

2014-01-03 @ 13:58:10
Postat av: mana

Ha en trevlig flygning, och vad ska du nu blogga om på planet i 10 timmar? ;) puss

2014-01-03 @ 16:23:01
Postat av: biggeros

God fortsättning på året och på semestern, kram😊

2014-01-06 @ 11:35:02
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0