Smaken är som baken!

 
 
 
Ang melodifestivalen så fattar jag inte varför jag tittar på eländet....
Att jag har så olik smak som alla andra tydligen!
En enda låt tyckte jag var bra. riktigt bra faktiskt!!
Alvaro Estrella. Bedroom hette låten.
 
Han kom inte ens med till finalen...:/
smaken är som baken som sagt! Skiter nog i å titta på programmet mer!
Vi käkade god mat iaf :) ryggbiff på älg med hasselbackspotatis och rödvinsås.
 
Fortsätter på temat äta!
Hörde av mig till Surra förra veckan o tänkte åka dit på en fika.
Vi hade lite sms:konversation om detta.
med meducin menar jag aloe vera!
 
Ibland kan lätt sms missförstås haha.
Surra gjorde himla god" fika " till oss :)
 
 Råraka med löjrom och räksallad!
Inget dåligt kaffebröd där inte ;)
Vi skippade förresten kaffet och bytte ut det mot rödvin :D
Tror jag ska fortsätta att bjuda ut mig på fika ibland på en fredagskväll;)
Med fika menar jag då middag bara så ni vet, ni som  anar kommer att bli uppringda hehehe :)
 
Denna vecka har jag förutom bjudit ut mig på middag fyndat en del klädinköp!
Var på Mingla och handlade halva på halva reapriset.
Det blev en jacka, fyra toppar och två kjolar till priset av 721:-
Idag har jag varit på loppis och köpt en en känning och två blusar till priset av 65:- samt några pekböcker till fjuttarna.
Ibland får man ha turen med sig!
 
I torsdags var jag på babysim med badgalna Tilda:)
 
Det var jättekul:)
Tilda var som sagt helt vild i bassängen och plaskade hej vilt omkring sig.
Mormor tyckte det var lite läskigt att doppa ner sitt barnbarn under vattnet men Vågade till slut.
 
Igår pulsade vi oss upp till stugan för att skotta bort snö från altantaket.
 
 
Fy satan för Norrlandsmögel! Ogillas av mig!
Är verkligen glad att få vända blad i almanackan och att januari är ett minne blott och att jag slapp tre veckor här hemma!
Hej februariTilda <3
 
 
gjorde fina pippilotter på Sallan igår.
 
 
Nu fick ja främmat!
måste runda av.
Ha en skön söndag.
Hej.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: biggeros

Smaken är som baken, delad. Jag tyckte nog att Benedicte var bäst. Vad hette låten songbird?? Jag verkligen inte så övertygad den här gången. Vi lyckades få in mello på datorn. Om det var värt försöket det vet jag inte. Programledarna sög och låtarna var dåliga. Man får verkligen hoppas att det blir bättre. Vilken kanongod mat ni åt. Babysim?? Jag minns när Isabella gick på babysim och hon avskydde det. Jag hade svårt att doppa hennes huvud, så Urban fick hoppa in. Visst kan mess bli tokiga och misstolkas. Ha en bra måndag, kram

2014-02-03 @ 08:11:50
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0