ÖF

 
 
Igår fick mormor följa med Sallan till Öppna förskolan:)
Hon visste inga gränser på hur kul hon tyckte det var!
Här i sitt esse:D
 
Hon tog tag i min hand och gick runt från rum till rum för att visa alla roliga saker.
Roliga skrattspeglar.
 
Dom tyckte mormor var kul också ;)
 
Ja nu har man varit på både babysim och öppna förskolan!
Roligt med nya intressen i livet :)
 
Idag är min axel lite mer rörlig, igår misströstade jag lite för det var verkligen inget bättre men nu tror jag att sprutan gett resultat.
Hoppas!!
Nu ska jag börja göra mig iordning och åka till jobbet.
Lyxig sovmorgon idag!
Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Anna

Glada glada Lolan!

2014-02-06 @ 20:59:26
Postat av: biggeros

Det är livets efterrätt att vara mormor. Härligt att få vara med på olika aktiviteter. Trevlig helg =)

2014-02-08 @ 13:11:27
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0