Axlat bekymmer.

Idag har jag varit i Linköping hos en neurolog och fått en kortisonspruta i axeln.
Har fått tillbaka samma problem som jag hade för typ femton år sen.
Då var jag anti mot kortison.
Nu skiter jag i vilket bara jag slipper värken!
Tvingade upp mina päron kl åtta imorse för att följa med, dom där sjusovarna som inte är som alla andra pensionärer o vaknar kl fyra om morgnarna!
Nää vars, kl nio tidigast kanske man törs ringa i vanliga fall :)
Hur som helst så hade man ju hört värsta historierna om hur ont en kortisonspruta gör att få!
Det kändes inte ett dyft! Hoppas bara den gör verkan nu..
Det blev en sväng på Ikea oxå , jag köpte ett blockljus till mig!
Jag funderade hela förmiddagen på ifalll jag satt linserna fel idag för jag såg så himla dåligt på höger öga och när jag kom hem och skulle skifta dom så fanns inte linsen i ögat utan den låg på golvet i badrummet hoptorkad :(
Jävla skit säger jag bara! Hade bara haft dom i en vecka!
Det var den ena dumheten jag gjort idag.
Den andra är att jag skulle koka fyra ägg på hotellet innan jag åkte hem.
Ja. det gjorde jag oxå!
Fick ett sms av Jörgen sen att han hade hört en smäll i köket och att det luktade bränt av bara satan...
Vad ska man säga????  Inte första gången det händer t.o.m.
Ska hålla mig till såna här roliga stekta ägg i fortsättningen;)
 
Ibland känner jag mig lika dum som kossan på trädet här :D
Fränt va?
Finns att beskåda i dungen till höger vi infarten till Grosvad vid Tegelbruket:)
 
Nu ska jag ta mig ett litet gubbvil innan chefen kommer hem med div önskemål om mat osv.
Hoppas på en bättre dag än idag imorrn!
Tjohej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0