Snart fredag igen!

Fattar inget! Redan fredag imorrn...
Det rullar på ordentligt på hotellet just nu. Denna vecka har vi maxat  allt vi har och nästa vecka med så gott som.
Det känns gott att firman börjar komma ifatt så smått 😊
Bara dom jäkla förkylningsbacilllerna kunde dra åt fanders nån gång😡 dom hoppar runt från den ena till den andra fortfarande.
Tur att vi inte insjuknar samtidigt...
Det blir lite mastiga dagar när man ska jobba från kvart i sex till tre sen tillbaka och ta kvällen ...pust
För övrigt när jag inte är på jobbet sitter jag i tandläkarstolen känns det som 😖
Har haft en del problemas med gaddarna igen och blivit av med en halv förmögenhet som vanligt!
Nu har jag bara ett besök hos tandhygienisten kvar nästa vecka sen behöver jag inte komma tillbaka förrän slutet av januari och göra klart en rotbehandling som är på börjad!
Sitter och petar med tändstickan som en tok om kvällarna så jag inte ska få skäll av tandhygienisten...
Så himla typiskt mig! Vem straffar jag med att ljuga om att jag använder tandtråd varje dag?
Har även klarat av magnetröntgen för två veckor sedan.
Inväntar nu svar som jag skulle få efter en vecka....
Ringde igår och frågade och fick till svar att min läkare har ej fått svar från Norrköping ännu 😫
Ja ja ....det är ju svensk sjukvård , glömde det!
Jaha! Tror jag fått med allt om mitt hälsotillstånd nu.
Förstår att ni väntat otåligt på att få höra hur det går med alla mina krämpor osv.
Skulle kunna ta några till men vi sparar det till nästa inlägg så ni har nåt intressant att läsa om då 😁
Sitter och funderar ut nåt skojigt som hänt ...så blev det stopp liksom.
Konstigt att det är så lätt att komma ihåg allt jobbigt istället för det som är kul!
Innan den här appen blev fixad så skrev jag ett inlägg som försvann.
Det handlade om att vi var på Ekenäs julmarknad jag tjejerna och modern.






Så himla mysigt och fina hantverk.
Ett dignande fikabord.
Vi åt risgrynsgröt,skinkmacka och kaffe med saffranssemla.
Handlade massa delikatesser och andra fina saker.
Vi hann även med att få se en skymt av damen som går igen uppe vid slottet.
Usch vad vi blev rädda.
Fick även en bild på spöket 😱

Tycker att jag sett henne förut...kanske i ett annat liv vad vet jag😉

Ikväll väntar jag med spänning på jul med Ernst 😃
Han ska väl laga massa god mat så klart vi har fastedag!
På lördag ska vi till Gårdeby och fira Ebbe tre år.
Det ska bli kul😃
Nästa vecka är det juljunta medjulklappsbyte. 
Ser man oxå fram emot.
Mycket kul i jul.
Nu ska vi äta kokt torsk med morötter ägg och kvarg😁
Sen borsta tänderna krypa ner i slafen med Ernsta 😆 och försöka glömma bort allt som har med äta att göra men som sagt blir det lite svårt.
Avlsutar med lite bilder  på fröna 😃

.





Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0