Dan före dopparedan.

Sitter och torrar med en bongolott på uppesittarkvällen 😆
Känner att plikten framför allt pockar på ett inlägg!
Får köra lite mellan Olof 71 osv och reklamen.
Lite historia från 1:e-4:e advent.
Juljuntan firade vi hos Helena 

Vi hade lottdragning med namn i år , jag hade syrran och hon hade mig.
Ovetandes av vad den andre köpte fick vi varsitt Pilgrimsmycke 😃

Jag har julhandlat och lunchat med mina små älsklingar.


Mitt i all julrusch hade vi träff uppe i stugan ett gäng och käkade thaimat i fredags😃

Jag önskar er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år.
Ska försöka skriva lite oftare efter nyår 😉
Hoppas på lite vinst nu på tvåans spelbana 🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0