April April




En av våra medarbetare har blivit stelopererad!
Stackars människa, vad har hon på jobbet att göra 😱
Hehehehe vilken dålig humor vi har i denna familj!
Tänkte bara byta ut "älgskämtet" mot något annat för en gångs skull...
Jag lurade alltid Karin första april att det stod en älg antingen i trädgården eller på vägen när hon vaknade på morgonen.
Hon gick på det varje gång😉
Nu messar ungen till mig och säger att det står en älg i deras trädgård ...tror hon att hon har ensamrätt på skämtet bara för hon tagit över huset eller???
April april din dumma sill 😆

Nu lurade jag dig allt morsan!!

Och nu tar vi en liten paus!

Hahahaha man håller vad man lovar 😉
Jag litar inte på tanten i runkeeper!
Satte på den samtidigt som manualen på löpbandet.
Runkeeper funkar visst inte på löpband...kolla vilken hysterisk sträcka jag sprungit! Haha sen är det en km mindre än på löpbandet fast det syns visst inte på bilden...skit samma för ingen tror väl på mig ändå!

Äntligen är mitt trädgårdsprojekt igång😃😃😃

Hela lördagen höll han på. Grävmaskinist Jörgen Söderberg!
Ex antal fyllningsmaterial och skrapning av ojämnheter blev det.
Lekstuga och räcken runt om är också på gång.
Sallan var med och jobbade.

Jag har stora planer på min lilla trädgård med stenläggningar osv.
Med tiden vill jag att det ska se ut som fiket på Bilbäck Villa flora.
En önskedröm kanske...eller ett pensionärsprojekt👌
Det gäller att inte bli projektslös här i världen!

Vilket härligt väder det var i helgen förresten!
Karin och Tilda kom upp och kollade läget.
Tilda var hungrig och fick korv med potatis.


Jaha om vi skulle ta lite reklampaus nu igen...
Nja..vi hoppar den 😖
Jag verkligen avskyr ju reklam!
Sen tycker jag i ärlighetens namn inte om sommartid heller!!
Vilket idiotiskt påfund!!!!!! Kliva upp i ottan och känna sig som värsta vraket i flera dagar.Varför kan det inte få vara sommartid året runt?
Den här årstiden är det ju ljust så det räcker ändå!Ja så tycker jag i alla fall sen får andra tycka vad dom vill.
Skitsamma det med förresten! Ingen lyssnar ju på vad jag vill ändå!

Igår var jag på junta hos Nettan.
Vi fick Indisk räkgryta , färsk pasta och champagne.
Actually we gartt Indrian foord wirrthh  paschtta ( alltså det där skulle låta som en indians roliga accent, ni som inte har sjuk humor)
Till efterrätt. Pavlova 😛
Fint som snus ska det va!
Smaka miiikkkke braaa!


Yes. Nu har jag suttit av mina kvällstimmar på jobbet med ett blogginlägg!
Stack emellan med en varm macka i mackjärnet åt en gäst.
Komma här å störa va???? 😂
Måste runda av och dra mig hemöver så jag hinner med ännu ett avsnitt av Dexter på Netflix innan jag måste nanna kudden.
Min nya favvo!!

Avslutar med Tilda och  Karin med sina ursnygga mössor 😘


Samt Sally i blomrabatten 😍



Hej då hotellet. Vi ses i mörrn!














Kommentarer
Postat av: Eva

Vem var den där feta personen som kramade sin handväska i soffan hos Nettan???

2014-04-02 @ 12:20:35
Postat av: Helena Burman

Eller ho' me alle dubbelhakera :-((((

2014-04-05 @ 13:01:29
Postat av: biggeros

Trevligt att ha junta och god mat. Visst ska man ha projekt framför sig. Kul för barnbarn med en liten stuga. De är helt underbara!! Jag lurade ingen och blev då inte lurad tillbaka. Var det en älg i trädgården eller ett aprilskämt? Ha det bra,kram

2014-04-06 @ 15:32:48
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Marie Finspång

Det fanns ingen älg Birgitte!
Vi har bara kört med samma aprilskämt år efter år.
Börjar bli som en tävling liksom, vem som hinner först.
Torra skämt. Torr familj 😉

2014-04-06 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0