Jasså blev det höst?

Det har inte jag märkt eftersom jag jobbat som en ybertok i några veckor!
Sist jag var ute i trädgården såg det ut typ så här.
Det var för ca två veckor sedan när jag tog sommarens sista dopp.
Idag när jag kom hem från jobbet såg det ut så här.....
 
 
Ungefär så fort blev det höst!
Jag har bara inte hunnit med...Åker till jobbet kl 05.30 trött som sengångare, kör av bara farten in till byn i mörker o dimma, håller på att köra ihjäl en och en annan räv eller hare men dom har klarat livhanken hittils som tur är :/
Att ta på sig jacka eller varm tröja...aha är det dax för det redan?
Idag hade jag i alla fall jeansjackan med mig. Gick ut på en lunchprommis med Zorro och höll på att frysa arselet av mig!!! Till råga på allt började det regna och jag tänkte att det kanske är dax att att hämta en varmare jacka hemma i vårt Finspångshem där alla vinterkläder finns... VINTERKLÄDER..... fy för den lede vad tråkigt DET lät!
När ska ni flytta hem då? Frågar alla!
Hmm vet inte. Inte än på ett tag. Måste göra klart här först, packa in alla utemöbler, ta upp båten osv osv.
Tänkte börja i helgen och greja lite med det.
Stef håller ju på och bygger bod också. Det flyter på bra än så länge.
 
Kanske flyttar vi hem lagom till Sallys 1 årskalas. Det är om en månad idag...!!!
Mormors lilla pluttfia ska fylla ett år!
Det är ännu mer otroligt än att det blivit höst från en dag till en annan.
 
Det är faktiskt inte bara fult i trädgården.
Hittade lite fin växtlighet bland alla bruna löv idag.
Ska nog bli skapligt fint bara man får röja lite:)
 
Nu ska jag plugga in lite fakta om vår nya apple TV.
Denna lilla sak som vi köpte söker upp vårt trådlösa internet så vi kan kolla på film genom min Iphon direkt i TVn
Supersmart och supermodernt =)
Klart slut från Bleken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: biggeros

Bleken har inte vi tillbringat en helg med er om jag inte minns fel. Det var länge sedan. Ser väldigt fint ut. Härligt att ha framtidsplaner såsom lekstugan till barnbarnen. Så gulliga dina barnbarn är. Roligt att blicka in på min blogg! Gå gärna in på min, kramis

2013-10-21 @ 08:37:37
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: biggeros

"Roligt att blicka in på din blogg", ska det ju vara såklart!

2013-10-21 @ 08:44:44
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0