Jag hade en gång en blogg

Med segel o ruff o köööl men det var för länge seeeeen så länge sen.
Var är den nuuu? Svara mig duuu!!! Jag bara uundrar....
 
Så kom internet tillbaka efter tre veckor.
Var tvungen att gå tillbaka och kolla vad jag skrev om sist, det var typ 18 aug.
Mycket har hänt sedan dess...vi låter det mesta som varit vara och går vidare i livet annars får jag sitta här i flera timmar.
Går tillbaka en vecka i tiden tills förra lördagen då det var dop.
Här är hon med sin fadder. Mormors lilla Tilda Maria Elisabeth Hasselgren <3
Inte riktigt nöjd med blomsterkransen i håret ;)
Karin och Ola hade valt att hålla ett lite mindre dop med de allra närmsta hemma i trädgården.
Karin är också döpt hemma i samma hus och i samma dopskål till och med.
Kristallskålen är en bröllposgåva till min mamma och pappa som Karin nu fick i födelsedagspresent av sin mormor.
Jag tog inte så många bilder eftersom Sally satt i mitt knä och ville inte låta mig hålla på med kameran...
karin har lagt upp jättefina bilder på sin blogg. karinkaka.blogg.se om ni vill se.
Anna och Karin spelade så fint på gitarr och det hela var så gulligt.
Hon var så söt lilla Tilda och mormor är så stolt att både hon och Sally fått bära hennes namn <3
Efteråt blev det mat och fika samt lite lek på filten.
De lite större barnen tyckte det var roligare att leta sniglar i häcken.
 
Karin och jag hade bakat värsta våningstårtan med "Blekenblåbär"
Fin så där lite på håll...men den var god!
En mycket lyckad dag.
Det få vara allt för nu.
På återseende snart igen. (förhoppningsvis)
Majsan.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0