Lyan i stan.

 
 
 
Nu har vi kommit hem och installerat oss någe så när.
Vi har ännu inget internet så jag provar att koppla in iPhone till ipad för ett litet inlägg. Får se hur det går..
Vi gick ut hårt i lördags med först städ dag på området. Lövkrattning osv, lite korv o fika små vanligt.
Eftermiddagen tillbringade vi hos Sally som höll med ettårs-kalas.
Detta går inget vidare! Alla bilder hamnar överst hur jag än gör...skit också!
Det är i alla fall mejselmannen Ebbe som lagar en stol :)
Svea föröker pussa Tilda . Dom är för söta de små liven.
 
Idag tog jag en ledig dag. Vi har lite bokat nu när det är höstlov.
Så jag drog med mamma till Ikea / Ikano tripp. Blev en heldag
 
Får nog vänta med avancerad blogg tills jag får en ny dator...( fyller ju år snart) eller om den gamla går igång när bredbandet är överkopplat.
Ha en skön måndagkväll och håll er hemma i väntan på stormen!
Tack så länge :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0