Jobbkväll.

Nu sitter jag här igen.På jobbet alltså hehe
Måste passa på när tillgång till El dator finns tillgänglig :)
Denna vecka har varit allt annat än vanlig. Skolan har höstlov och alla våra gäster har tydligen tagit semester och lämnat oss i sticket..
Bara tre tyskar och lite strögäster kvar.
Jag har endast två mat-kandidater ikväll som brukar komma in vid sjusnåret.
Det är Mr Wolfield och Mr Bernard.
Mr Widzyck äter sin grillade kyckling på rummet som han gjort varje kväll sedan han checkade in för typ fyra veckor sedan...han måste tycka att grilad kyckling är en Svensk delikatess alltså!
Nu ska man ju inte göra narr av sina hotellgäster men jag tror nog inte att han kan läsa Svenska om han mot förmodan skulle komma åt nån knapp på google och hitta min blogg vill säga.
 
På tal om google så kom jag på en sjuk grej som jag måste berätta.
Efter att Siemens fyllt 100 år och vi var på fest i Stadium Arena så tänkte jag kolla lite på google ifall någon lagt ut bilder om festen.
Jag sökte på Siemens 100 år bilder, och vad kommer upp på första sidan??
Jo en närbild på mig i Grekland när jag typ asgarvar och har min vita solhatt på mig...M´men va FA AN tänkte jag och klickade upp bilden.
Det var ett inlägg från min blogg som hamnat där av alla tiotusentals bilder.........Jag hade iof skrivit om Siemensfesten men att ett helt annat inlägg kom upp från typ ett år tillbaka!!!  Weird :O
Ok det var ett sidospår.
Dom som inte bara gillar grillad kyckling ska få grädstuvade makaroner och stekt falukorv till middag eller
Geschmort makkaroni und wurst som vi säger i Tysklandet.
 
Måste Jobba lite nu.
Hoppas jag hinner hem till Bonde:)
Gokväll.
 

Kommentarer
Postat av: Birgitte

Ja, det är ju lite konstigt! Ibland händer saker och ting som inte kan förklaras. Som sagt jag har lagt till dig på mina länkar. Då blir det mycket enklare att följa Din blogg. Ha en bra dag!

2013-10-31 @ 11:23:07
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0