Ullared del två.

 Nu blev det så att jag hann med del två innan Chefen kommit hem, så det blir ju lite fel i publiceringen då..
Del två kommer före del ett  :/ ja ni fattar!
 
Jag kommer inte riktigt överens med min nya dator än!
När jag ska lägga till bilder efter textraderna så hoppar bilderna upp över texten. GRR vet inte varför...
Därför kommer bilderna nu först. Hahaha detta går visst åt H-vete... nu blir texten bara större och större.
Ingen aning om hur man återställer det!!   Jaa...det får man väl ta som en prövning som Per-Åke David Larsson brukar säga :);)
Hur som helst kan det lätt se ut som om vi åkt på en bussresa till pråmen i Puttgarden eller något liknande men det är bara "suputkärringarna" som tar sig en stärketår då och då. hahaha nej vars. bara skojade!
Personen bakom kameran kan också såklart!
Som det verkade i förra inlägget så heter min syster Helena men det saknades ett kommatecken efter syster och Helena!
 
 
 
 
Syrran står och skrävlar över sina fynd ;)
Det blev lite jobbigt med allt folk dag två så vi gick ut tidigt och strosade lite bland alla andra butiker samt käkade lite Thai och sushibuffé.
 
Ett sista vattenhålsstopp på Brae hus,
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0