Fredagstankar.

Jiiiiihuuuuu nu har en vecka gått igen sen jag var inne o skrev!
Kanske ska jag inse att jag inte har tid med detta längre..eller lust. Jag vet inte.
Ibland är det roligt att skriva och ibland känns det som ett måste, även ifall jag bestämt mig för att skriva om och när jag har lust.
 
Lyssnar just på en serie böcker av Thomas Eriksson.
Den handlar om beteendevetaren Alex King. Han delar upp och analyserar människor i färger.
Det går att göra ett test på Storytels hemsida vilken färg man är om man söker på Alex King. Ganska intressant.
Tror att jag lutar åt grön, men har även sidor åt det gula.
Gör testet får ni se.    http://www.storytel.se/blogg/wp-content/uploads/discsnabbtest.pdf!
 
Fyra färger styr vem vi är och vilka karaktärsdrag vi har

Alla alla människor kan delas in i fyra färger varav den ena alltid är mycket mer framträdande än de övriga tre. Kort kan man säga att de röda är chefsämnen, de gula är oerhört pratsamma och tittar sig gärna i spegeln så fort de får chansen, de gröna tänker alltid mer på alla andra än sig själv och de blåa är tystlåtna, faktaintresserade.

Det står inget om veliga människor tyvärr...som jag är! Kanske är veliga personer  orange..??

Håret är orange i alla fall.

 

 
På söndag drar jag till Ullared på en tvådagars.
Ska bli roligt. Får se ifall det händer någon rolig fadäs som jag kan orda om här :)
Ha en trevlg helg och glöm inte att analysera er själva!
Ska bli intressant att höra era kommentarer om detta ;)
Hej då från tant grön!
 

Kommentarer
Postat av: biggeros

Hej, Marie! Jag har analyserat mig och kom fram att jag är mest röd, med lite gul influens. Jag håller inte med om att jag är sådan som person. Jag är ärlig i mina kommentarer och står för det jag säger. Ingen behöver hålla med mig. Jag kan ha fel många gånger, men då har jag nog lite svårt att erkänna det. Det var roligt och testa. Ha en bra helg!! Kram

2013-11-15 @ 11:42:57
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Nettan

Det blev en majoritet av röda svar i mitt test men som tur är ett par gröna och blå som vägde upp! 😳 Om det stämmer in på mig som person kanske andra är mer lämpade att bedöma... 😉

2013-11-18 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0