Uppdatering.

Här kommer lite bilder till förra inlägget :)
Samlad skara på Bilbäcks :)
Ska även tillägga att jag blev utbjuden på morsdagsmiddag på tre man hand.
Omtänksamma kickor man har!! <3
Hade även privatchoufför hem till stugan.
Då passar ju en mamma på såklart! hehe ;)
 
Sådär ja. Nu känns det helt när ni fått lite bildbevis! Så ni inte tror jag sitter och hittar på saker ur tomma intet =)
 
Mindre kul är att mina älsklingsjeans (som inte ens är ett år gamla) har gått i kras :/:/:/
Dåligt Bik bok !!!!
Totalt söndernötta. Visserligen har jag använt dom flitigt men dom ska väl hålla lite längre än så ?!
Är väl ingen ide att klaga heller för då får man väl slängt i ansiktet att man har för stort "ars" eller nåt annat lögnaktigt ;)
Tur att man har korta ben ( som ju dvärgar har) så jag kan kapa av en bit på längden och skarva i hålet!
Förhoppningsvis håller dom ett halvår till då!
 
Avslutar med lite bilder på pluttisarna <3
 
Inte att förglömma killen hela dan ;)
 
Nu ska jag ta mig en påtår. Klockan är sex  am och jag har med mina nya dåliga sov vanor suttit uppe sedan fem am...men...man får ju ut allt av dagen istället, men inte ur kvällen tyvärr !!! Fast idag verkar det bli en helgrå dag så då behöver man inte ha dåligt samvete för att gå och lägga sig när sola går ner över Bleka så där vackört, Som vi säger på Östgötska!
Tjenna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0