Sallys dop.

Så kom dagen då det var dax för Sally att döpas.
Jag fick den äran att sköta Annas systemkamera så tyvärr...har jag inga vettiga bilder att visa här eftersom jag fick knäppa ett par bilder emellan på min Iphone.
Men vi tar några stycken ändå.
Sally var så duktig under hela dopakten tittade så stort och såg ut att undra vad det hela rörde sig om.
Tror att hon blev lite lugn av all sång och musik också.
Hon tycker ju om musik så mycket:)
Jag belv också rörd över Karin som läste en sån fin dikt som hon skrivit själv till Sally.
Även Sara (Annas väninna från Katrineholm) Sjöng en liten sång och spelade piano till. Mycket vackert.
 
Efteråt var det full fart för mig och Stef upp till Mariagården för att styra upp det sista med middagen.
 
Lite bilder på gästerna
Eftrer middagen blev det fika.
Såå fina tårtor!!!
Till sist presentöppning.
Lilla Lola <3<3<3 Sally Marie Söderberg är hennes namn.
Stolt mormor är mycket hedrad !!
 
Idag bär det iväg på roadtripp med bästa Mats och Jaana.
Får se vart vi hamnar. Vi tänkte åka mot Trosa och titta lite, äta lite god mat och bara vara utan några planer.
Ska bli trevligt.
Återkommer om det, nu måste Majsan göra sig i ordning för detta ändamål!
Vi hörs hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0