Tjoofffff!!!!!!!!!!!

Sa det och så blev det fredag igen!
Ännu en vecka med under 20 minus på morgnarna :(
Zorro darrar som ett asplöv när vi kommer till jobbet och jag får bädda ner honom med täcke i fåtöljen.
Kanske det var lite för tidigt att ta på han sommarkostymen...
 
Var och hälsade på lilla Tilda i veckan.
Hon har blivit så stor pluttan. Redan en månad gammal.
Gammelmormor förser alla barnbarnsbarn med det senaste modet i stickade tröjor=)
Kortet fick jag av Karin via mms.
Tilda låg i sin korg och sov när jag kom.
Knäpper händerna små små. Kommer mommo då då <3
 
Det är svårt att hinna med numera..Jobba , hälsa på dom små och försöka hinna med lite hemma...
Det sistnämda får vara förstårs!!
Naturligt så blir det att jag träffar Sally oftare eftersom dom bor två kliv utanför vår dörr, men det blir annorlunda nu när vi flyttar ut till skogen i vår.
Dessutom så har Karin haft fullt upp med kopisar som varit och hälsat på.
Man vill ju försöka vara så rättvis som möjligt liksom...fast det går ju inte jämt! Huvudsaken är att man tycker om dom båda lika mycket, och det gör jag verkligen!
Mormors små älsklingar <3 <3
Zorro hittade sin gamla favvoplats i huset hos Karin.
Här satt han jämt när vi bodde där. Det enda fönstret han kunde se ut igenom <3
Efter ett tag gick han ner och hittade en ny skön plats :)
Hahaha kanske han kan få ärva babygymet efter att Tilda växt ur det..
 
Nästa helg ska jag i alla fall åka bort och ha det gott.
Stef och jag ska åka med Susann och Gerta till Villa Fridhem på en spaweekend.
Det ska bli sjukt skönt!
 
Idag är det födelsedagskalajs i Falla.
mamma fyller år och det vankas smörgåstårta=)
 
Avslutningsvis vill jag säga att jag är besviken på att Halil var boven i dramat :(
Hade man ju aldrig trott !!! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0