Så var det fredag igen och

Där satt jag och deppaaa jag tyckte alting var så meningslöööst men då så ringde en rar liten flickaaaa och mitt problem var löst.
Kommer ni ihåg den med Flamingokvintetten?
Måste erkänna att ja fick you touba på andra raden haha. Förresten så var det lördag och inte fredag!
Alltså så var det fredag igen varje fall och jag sitter här och tänker tillbaka på veckan som gick...
Förra lördagen var vi ju i Falla på kalajs. Det blir lite trångt med hundar och ungar och hemgjord smörgåstårta (får det bli då )
Somliga har lite svårt att stå rakt ;)
Svea fick ett "för"påskägg. Ivar och Morgan ville oxå ha!
Mamma tänker på alla i vargavintertider och håller med hemstickade tofflor =)
Mys pys.
 
På söndagen for Stef och jag till Ikea och köpte en ny säng till Stef. Han har sovit i en grop ett tag nu och börjar få ont i ryggen..
Vi köpte sängarna för typ 6 år sen och har aldrig fått ändan ur vagnen att byta hans säng som en fjäder gick sönder i efter ett tag , långsamt har en grop bildats på mitten.
Ikea har ju 25 års garanti på sina sängar så då är det ju bara att byta! Ifall man sparade kvittot ja.......
Är man dum får man skylla sig själv!!!!
Dessutom är dom ju så himla smarta och gör om sängbottnarna så man ska behöva köpa två nya:(
När vi kom hem så var den nya sängen fem cm lägre än den gamla...så jävla typiskt :(((
Vi löste det med två äldre bäddmadrasser från vinden på hotellet och lade dom under den tjocka bäddmadrassen. Hahaha där fick du Ingvar !!!
 
Annars har jag typ inte gjort något annat än att jobbat i veckan.
Emelie for på skidsemester i måndags och Sofie och jag har hållit på med storstädning på hotellet eftersom vi haft lite lugnt nu i stundande Påsktider.
 
I väntan på baddräktsäsongen har jag på börjat lite ny kost.
Hehehehehe
Ingen svår diet ifall ni frågar mig, och jag har tappat fyra kilo på två veckor....
Blev lite sugen att prova och passade på att inhandla lite läsning på bokhandeln som säljer ut alla böcker för halva priset.
Ja ja  tänker ni! Detox, Dukan och vad det är allt hon ger sig på....men man vet ju inte förrän man prövat!
Jag känner mig faktist mycket bättre i magen av att inte äta bröd tex, det som är jobbigt är att man inte får äta frukt.
Hörde att om man fuskar endast en gång och äta bröd eller potatis så tar det fyra dagar för kroppen att bli av med det och återhämta sig.
Fast det skiter jag i eftersom jag inte ska gå ner 25 klio utan kanske 4 kg till. Så det får ta sin tid.
Förmodligen kommer detta att rinna ut i sanden som allt annat jag ger mig på men det är roligt så länge det varar:)
 
En som skiter i bantning är min lilla hund!
Smyger sig på kalvsteken.
Tvättar av skägget på heltäckningsmattan.
 
Såg att det var vår i Svenska kyrkan:)
Vore nästan värt att bli religiös!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Avslutar idag med en denna roliga bild.
Det är soligt hemma hos Karin haha Nej vars. Det är 3D tv hemma hos Karin =)
 
Imorgon blir det Villa Fridhem. Äntligen !!
Återkommer om det.
Trevlig helg=)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0