På G

Igår var jag på poweryoga. Något som jag varit lite anti emot, Har svårt att kocentrera mig och tittar gärna på andra när man ska slappna av osv. men  det var jättebra. Inte som vanlig yoga, man fick verkligen sträcka ut hela kroppen samtidigt som det  tog en del på musklerna.
Lite svårt med balansen bara ibland .. roligt att se hur olika viga eller oviga vi var i gruppen.
Jag har tex inga problem med att nå mina tår i sittande ställning vilket andra hade. Där emot att ligga med beben rätt upp och lyfta upp rumpan och sedan dra benen över huvudet. Totalt omöjligt för min del!!!!!
Hur som helst, jag somnade och sov som en klubbad säl hela natten.Kommer defenitivt att fortsätta med poweryoga!
 
Fick ett superbra tips av Barbro Hasselgren via Karin som jag testade idag.
Har man en massa frukt hemma som börjar bli lite för mogen så hackar man upp den och fryser in i lagom portioner till smoothies =)
Ja har börjat göra en så gott som varje dag. Jättegott och så får man i sig frukt vilket jag är dålig på.
Jag gör typ så här till två st beroende på vad jag har hemma.
En banan
Ett päron
En kiwi
Lite frysta hallon
Naturell yoghurt
Lite linfrö och mixar.
Jättegott och det bästa av allt: man får besöka Gustavsbergstolen varje dag .:):)
Blev några paket att frysa in!
 
Annars rullar livet på.
Mycket med de små liven=)
 
Morfar och Sally kollar på 3D TV. Jörgen vekar fundera både en och två gånger på ett barn till ;)
Lill Ola hihi. Mormors miniplutt:)
 
Hej mormor.
 
Igår fick Zorro ta på sig vårkostymen igen
Han blir en aning skakis när det blå galonförklädet visar sig och hämtar ner han till tortyrkammaren.
Han är inte långsint som tur är och blir glad som en liten valp när vi är klara.
 
Nu börjar lögnen på TV. En turkisk serie i 50 delar som vi följer.
Den är sådär...men Halil är så snygg så då kan man ju kolla på honom om inte annat hehe.
Hej.
.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0