Äntligen! Det blev en BMW :)

Så kom det rätta tillfället!
Efter den dagliga öppningen av blocket så fanns den där:)
Denna BMWn  uppfyllde Stefans alla krav på den bil han ville ha som har tagit fyra månader att hittta...
Det är alltså en BMW 320 Xdrive touring. 4WD diesel . 2010 års modell.
Det blev hastigt bestämt och vi tog tåget till Falun igår och hämtade hem den.
Tågressenär på väg.
 
Byte i Sala.
Vi passade på att besöka Falu koppagruva när vi ändå var där.
 
Vi käkade lite lunch (Inte Falukorv) och drog hemmåt med vrålåket =)
Med en liten extra kabel som jag köpte kan man köra spotify via Iphonen =)
 
Vi går tillbaka i tiden lite till i fredags.
Jag skulle prova på Cross nature träning i Lunddalen ihop med Ritha.
Det är en träningsform som bygger på lagträning i skogen vad naturen har att bjuda på, typ militärträning om ni frågar mig...
Det enda som fattades var en fänrik som stod och vrålade en sån där ramsa som man ser på film!!!
Jag hade först jobbat ett hästpass på hotellet på dagen och kom hem vid fyra.
En timmas vila sen ut till Lunddalen. Jag var så slut när jag kom hem och stupade i säng kl åtta...men det var skitkul och jag hoppas att jag vågar mig på´t igen!
 
Idag har Berta och jag haft quality sestra time på stan.
Vi passade på att hänga på låsen när affärerna öppnade och det var ett klokt val eftersom alla sportnördar satt hemma och kollade på någon skidtävlig vad det nu var på tv i mosre...en jävla massa skidåkare var det visst ;)
Jag släpade mina onda träningsvärkade ben runt i affärerna.
Jag köpte ett nytt par av dom skönaste jeansen som finns på Bik Bok och lite annat smått och gott.
Sen blev det lunch.
Tom yam goong så in i helvetes gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ett sista stopp på Lindahls café och så åkte vi hem till Berta och fikade.
Gofika=)
 
Som om vi inte hade spenderat nog med pengar denna helg så råkade Stef och jag springa på fiskbilen i Finspång.
Vi köpte en låda blandat.....
Notan hamnade på 2300 kr :O:O:O
Vi missförstog vist lite...men wtf..man får väl äta med andakt och tänka på fina fisken. Ej insprutad med vatten osv man äter!
 
Det blir en räkmacka ikväll då.
 
Vi tar väl lite blandad bildkompott igen som avslutning hehe.
Denna bild på Anna skrattade min brorsa åt i fem timmar i bilen på väg till Malmö för hundra år sedan..han måste ha varit 14 år.
Alltid lika rolig. haha
 
Ljuva 70-talet :)
 
Anna verkar missnöjd med att Lina sjunger för högt...
 
Söta Arvid.
 
Min stolta farfar Janne med sitt modellbygge.
 
Emma med sina snygga tofflor.
 
Jä for fän..de va de hele, som vi säger i Denmark!
Förresten är jag inte så förtjust i räkmacka! Föredrar hellre räkor i en het Tom yam soup!!
Hej då söndag. Imorgon stundar en ny dag i paradiset.
Det tar vi en gammeldansk på=)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bilen är fin! Den var väl värd att vänta på!Kul med alla gamla kort, som alla såg ut!

2013-03-04 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0