Teknikens värld

Tack Lina för den fina recensionen=)
Det är verkligen uppskattat att få höra att min blogg roar andra!!
 
Jag har nu börjat använda min egen julklapp till mig själv.
Mina trådlösa öronsnäckor.
Känner mig mycket högteknologisk och modern!!
Bäst är dom när jag mortionerar på löpbandet, för då kan jag vifta med armarna utan att slå av sladden så telefon åker i källargolvet (vilker den har gjort ett antal gånger).
Bara att slå på "blåtanden" på Iphonen och vänta tills tanten säger " You are now conektded" sen kör man spotify med stereoljud i bägge öronen.
Mycket bra uppfinning.
Borta och glömda är även dessa mornar när Zorka o jag ska gå till jobbet och jag ska försöka trassla ut sladden på lurarna samtidigt som Zorka drar i kopplet och man har väska, påse med matlåda osv att hålla reda på samtidigt.
Ett Ilandsproblem. Verkligen. Men jag gillar att lyssna på bok när jag går till jobbet.
Hur som helst. Jag är jättenöjd.
Fast helt lätt var det ju inte att installera dessa utan min supportassistent.
Han ni vet som fixar det mesta vad gäller högteknologi bland annat i vår familj.
Rekomenderas verkligen !!! maila bara [email protected] så får ni hjälp ;)))
 
Idag kör jag igång med första lediga tisdagen, Ledig o ledig...jag har forfarande jouren fast jag ej är på hotellet och jobbar.
Jag har gått ner på åttio % för en tid och ska vara mormor med stort M på tisdagarna, det ska bli roligt.
Så nu går vi över från onsdagar som förut var "mandag" ( när Karin "mana" jobbade på hotte) till "mamdag" (mamma,anna,mana dag.) på tisdagar.
Karin jobbar sin sista onsdag på hotte imorgon sen tar Sofie över plus lite av mina timmar.
Vi kör ut hårt detta nya år med tre fullbokade veckor =)
Det känns riktikt kul! Hoppas det fortsätter så!
Men som sagt idag är jag hemma och tar det lite piano, har varit och hälsat på Sally en sväng i morse och fick grötfrukost.
Nu sitter jag och väntar på att Karin ska komma hit sen ska vi gå ut och gå med Sally.
Ok mormor. Det kan vi väl . Puss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0