Mera skogsavverkning.

Nu har skogsmaskinerna dragit fram igen genom Stenstorpskogen.
Denna gång "bara" gallring.
Ser ut som om hela skogen skulle vara borta men det syns knappt...får se hur det blir när snön smält ifall man kan ta sig fram..
Vi åkte upp idag på förm. Stefan skulle jobba lite med värmrpumpen som cirkulerade lite dåligt.
Jag tog med en lammstek som fick bo i en stekpåse i ugnen medan jag sädade undan den värsta musbajsen.
Eftersom musarna inte får någon mat av oss går tex plastpåsar bra at äta:/
 
Eller tvål.
Fattar inte hur dom kan ta sig upp på väggen och äta på tvålen här!!!
 
Zorro njuter i sin favvofåtölj:)
Sangt Paulan blommar fortfarande fint i köksfönstret.
 
Klart slut från Bleken.
 
Jag var barnvakt i veckan och försökte ta en bild på Sally och mormor men det gick inte så bra.. hihi
    
 
En söndag går fort och i em har vi slappat framför tv,n och plöjt lite inspelat.
Imorgon. En ny vecka i paradiset.
 
 

Kommentarer
Postat av: mana

hahahahaaaa, det gick ju jättebra att ta bild på dig och sally!!! :D

2013-01-20 @ 20:39:53
Postat av: Nettan

Jag tycker du ska lägga fram lite ordentlig mat till mössen så du får ha gotvålen ifred.. ;)

2013-01-20 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0