Kvällspasset.

Idag är det torsdag och jag har kvällspasset på schemat.
Det inträffar rätt sällan , en gång varannan månad typ.
Det är inte riktigt min grej att jobba kväll , tycker det är iof rätt kul men tiderna passar mig inte. är för trött helt enkelt och för gammal antagligen hö hö hö
Fast ikväll kör jag på och lagar lite stekt lax med romsås till Caj. För alla andra har checkat ut idag. Dom som brukar äta mat alltså.
Så jag får väl lägga lite extra omsorg på han mat skulle jag just tillägga när telefonen ringer....
Det var Caj som skulle tala om att han INTE ska äta hos oss ikväll..............När man talar om trollen va???
Det kan ju bara innebära en sak!!!!
JAG STÄNGER KÖKET IKVÄLL hahahahahahahahahahahaha=)=)=)
Ibland går det bara för bra!!
Jag gillar mina hotellgubbar annars. Dom är så tacksamma och trevliga. Ja damerna är också trevliga men dom är ju bara så få...så man tänker mest på vad man ska laga för mat till gubbarna osv.
Typ Håkan och jag som "jagar" tillsammans...
Han brukar ju köpa Whiskey till mej. Fick ännu flarra i måndags
Som sagt..jag som är ett sådant  Whiskeyfreak!!
Man blir väldigt glad när gästerna uppskattar en!
 
Anna bjöd hit sig på lunch idag. Hon var arg på Sally som inte uppskattade sitt första besök på babysimmet;)
Nästa vecka ska mormor följa med och hjälpa till  så hennes mamma ej behöver sitta och amma på en bänk i omklädningsrummet dyblöt av klorvatten för att få tyst på sin skrikande dotter och sedan behöva gå hem oduschad..
Bestämd liten dam tror jag allt! Det går säkert bättre nästa gång!
Vild och vacker=)
 
Tror jag ska passa på att göra lite nytta här hemma nu när jag fick lite tid till det.
Dax att rensa garderoben tex och planera lite strategi i möss och vantkorgarna i hallen.
Hör av mig när det finns nåt väsentligt att orda om!
Tack för besöket. Välkommen åter:)
 
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0