Snön är här!

Halloj.
Sitter på hotellet. Det är tidig arlatimme.
Jag har satt en fralldeg och inväntar frukostgästerna.
 Har tagit med min gamla segdator hit. Lite bra att ha ibland för att kolla recept och smygblogga lite;)
Idag är det snö. Första snön alltså!! Noterar 6:e dec!
 
Återblick.
Förra fredagen var vi på "Thaien" och käkade buffè med Mats o Jaana.
Tänkte reta upp smaklökarna lite inför Thailandsresan.
Tyckte maten var sådär faktiskt! Det brukar vara godare på lunchserveringen.
Kändes som om dom hade värmt upp lite rester från veckan som varit typ.
 
Första advent var vi på julmarknad i blåsten.
En del av knallarna höll till inne på hotell Dee Geer.
Jag stod utanför och vaktade småfjuttarna.
Sen gick vi hem till Karin på lussebullsfika.
Jag hade bakat lite på förmiddagen.

Veckan har annars varit lugn. Vi hade kranstillverkning på Bergslagsblomster i onsdags.
Karin var instruktör.
Elin är rolig som vanligt ;)

Jag tillverkade en bordsdekoration .
 
 
Annars inte mycket som händer utöver det vanliga.
Ikväll ska jag ha lite julmys i Bleken med några väninnor och imorgon ska vi till Gårdeby på Ebbes två års kalas:)
Trevlig helg.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Min krans var snyggast!!!! Mohaha!!!! ;D

2013-12-06 @ 14:12:24
Postat av: biggeros

Kul att tillverka sin egna kransar. Jag har en färdigköpt!! Jag har bakat i helgen och förberett lite julmat. Åker iväg upp till Don Benito idag så jag var tvungen att göra det mesta klart inför Jul,kram

2013-12-08 @ 15:49:10
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0