Julen.

 
 
Så var det över lika fort som vanligt!
Det har varit en riktigt bra helg. Julafton firade vi hos Karin med familj på Gröna vägen.
Småfjuttarna blev överösta med klappar såklart men dom förstod inte så mycket av det.
 
Vi gjorde som alla andra antar jag! Åt och drack och åt lite till...
Hade väldigt mysigt.
Karin är så duktig på att duka bordet!
 
Igår på juldagen tog vi det lugnt och var hemma, hämtade krafter till annandagsfirandet.
Jag, min syster och bror med familjer och mamma o pappa förstås har blivit 27 personer och två till är på väg:)
Förr kunde vi fira jularna tillsammans men nu är det lite svårt såklart!
Då är det bra att ha ett hotell där man kan få plats alla samtidigt.
Så idag har vi alla firat annandagen på Allehotellet och ätit taberas på allas julmat:)
Roligt att träffas alla :)
 
Nu sitter jag i soffhörnet med en glögg och blickar framåt. Imorgon blir det jobba sen ska jag till frissan och sen ska vi på bio med mamma o pappa och se hundraåringen på folkan. 
Det ska bli kul!
Hoppas ni har haft en lika fin jul som jag.
God fortsättning :)
 

Kommentarer
Postat av: biggeros

Ja, vår Jul såg ungefär detsamma ut. Mycket mat och julklappsutdelning med många klappar. Ingen tomte dock, men han såg jag klättra upp för balkongen innan Julafton. Nu är Julen över mer eller mindre och ett nytt år väntar oss. Gott Nytt År till dig och Stefan.

2013-12-28 @ 10:18:06
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0