Inte bra!

Sitter här med ett huvud som dunkar så fort jag böjer mig ner.
Känner symtomen allt för väl! Bihålinflammation såklart.
Min hals känns som om en pingisboll fastnat i strupen , har otäcka blåsor också :(
Säkert halsfluss på köpet!
Nätterna är värst! Särskilt när dom är tropiska och man badar i svett.
Tröstar mig med ett glas rosé ihop med rinexin,nasonex samt ipren. Säkert livsfarligt men who cares..
Det är så jäkla typiskt att så fort jag kommer igång med löpträningen och känner att det går riktigt bra, ja då blir jag sjuk!!!!!!!!!!!
Men men...bara att spotta i nävarna och ta nya tag!
Man kan inte vara på topp jämt.
Med risk för mera gnäll lägger jag ner nu!
Vi hörs när humöret är bättre
Tror jag ska göra livet lite surt för min lilla hund och vrålpussa lite på´n
.
Tja ba.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0