Fem dagar för mycket!

Har nu varit sjuk i fem dagar och ljusningen vet jag inte var den finns ännu :/
Vackert väder idag oxå...det hade kännts bättre att vara sjuk i regn om man säger så.
Nu när det finns tid för att sitta här framför datorn så har jag bara elände att komma med...inte roligt!
Ska försöka vara lite positiv ändå ;)
Som tur för mig är att jag har en som sköter markservicen och muntrar upp mig med god mat :)
 
Lite god plockmat till kvällen =)
Idag får ja försöka återgälda detta eftersom jag mår bättre än vad han gör...tråkig avslutning på semestern han fick då! Att bli smittad av mig:(
Tur det finns ipren och panodil.
Ska göra falukorv med gräddstuvade morötter till lunch idag. Hoppas det slinker ner bra i en svullen hals...
 
Sitter och tittar på nyhetsmorgon och lyssnar till tv-doktorn Mikael Sandström.
Idag handlar det om semesterkilona......samma heta samtalsämne varje år!
Ett sunt förnuft säger att: 1. Den bästa träningen är att den blir av!
                                           2. Går du upp i vikt trots regelbunden träning så har du stoppat i dig mer än du brukar!
                                           3. Alla dieter fungerar så länge som du håller den!
Bra va?
Ska försöka tänka på det eftersom jag har gjort fel på alla tre punkter;)
 
Har lagt in lite saltgurka idag. Ska bli götta =)
 
Saknar mina solstrålar!!!!
 
Får nöja mig med att se dom på bilder skickade till mig nu när jag inte får pussa dom.
Feberöga och väldigt oplockat ögonbryn :(
Måste åtgärdas så fort skinnet slutat ömma!
Nu ska jag ta tag i lite telefonsamtal för att boka av lite saker jag skulle gjort i veckan:(
Adjås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0