Blogga...jaha!!!!!

Hej. Jag heter Marie och är stans sämsta bloggerska!
Jag har haft starka funderingar att lägga av med bloggen..det har liksom inte kännts nåt kul längre men tror att jag ändå är fast i det.
Det är ju kul ibland att få vara lite rolig och lite förbannad och lite gnällig osv ;)
Ni får stå ut med att det blir  långa uppehåll emellan varven.
Dessutom har det varit ganska mycket jobba ett tag.
Bilden får tala för sig själv.
Hotellparkeringen en och samma morgon.
Som sagt. det har varit lite mycket nu! det resulterade i detta.
MIGRÄN :(:(:(
Man kan säga att jag hade dubbelt seende. Alltså dubbla glasögon.
Apropå glasögon så har jag beställt ett par bågar iaf. Eller har jag redan sagt det????
Kommer inte ihåg men skit detsamma, har inte fått dom än men ni lär väl få se uggelmor sen på en bild!
Jag fick även ett par ray ban solglasögon slipade i min styrka påå köpet. Värda 4500 pix =) Inte illa!
coolast i stan kommer jag att glida runt i lillpeggan i sommar med mina glajjer!
 
Förra fredagen hade jag lite bjudning uppe i stugan med gamla goda väninnor.
Mästerfotografen tog bara två bilder för hon glömde bort att tänka blogg den kvällen..
Måste ju få va ledig nån gång oxå ;)
Saknas på bild är Ulla Fagersteth som oxå var med.
Hur som helst så hade vi det mycket trevligt och skrattade så vi skrek åt gamla tokigheter från förr samtidigt som vi pratade allvar och löste lite världsproblem.
Tur att man bor långt ute i skogen där ingen hör en!!
 
Annars är det mycket umgänge med dom små, som växer så det knakar.
Var på Joa´ns och fikade här om dagen. Sally fick fruktpuré från ICA och vi smaskade på goda bakverk.
 
Tilda låg och sov i vagnen men här är en bild som jag tog hemma när jag var barnvakt.
Visst är dom söta mina små pluttungar!!
Sally och jag ska vara coola ihop i sommar. hehehe
Tilda har Karins linne som hon hade som bebis ;)
 
Zorro har fått en ny kompis. Hon heter Barbro :)
Dom leker som bara den.
 
Tror vi tar några gamla bilder igen. Det var ett tag sen.
Det är en typisk julmiddag, men vem är vi hos??
Tror att jag sett tavlan bakom Erika och Nettan hos Helena...kan det vara hos Helena tro?
 
Min söta mormor Olga som ung.
 
 
Lena på sin 30-årsdag när hon fick en flygtur av oss arbetskamrater.
 
Glad Påsk.
 
Farsan på grönbete.
 
Smurfar på Sandvik gård =)
 
Hahaha det är roligt med gamla kort!
Till sist vill jag säga att om ni vill ha fina fötter till sommaren ska ni köpa det här på Hälsa på!
Man får babyfötter av det!
 
Ha det bra tills vi ses igen.
Majs.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena Burman

Jag säger bara "herregud" så tillgjord man kan se ut på kort. Nej, Marie kortet är inte taget hemma hos mig. Kram

2013-04-19 @ 09:14:58
Postat av: mama

Va?? Vems är tavlan då. Är det hos Eva? Nej det tror jag inte!! Kan det vara Nettans tavla....men det ser inte ut som hemma hos Nettan! Nu blir jag galen!!!

2013-04-19 @ 16:56:31
Postat av: mama

Hmm tror det är hemma hos Nettan på Trädgårdsvägen bestämt!

2013-04-19 @ 16:58:06
Postat av: Elin

Tycker nog allt att Ebbe är lite lik mig där när jag är påsk-kärring!! :) Hihi!!

2013-04-19 @ 19:36:44
Postat av: Nettan

Tavlan är min och bilden tagen hos mig på Smedsvägen! Måste vara första julen i det huset..

2013-04-21 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0