Vincent van Zandt. Cooolast i stan=)

Måndag igen!
Denna vecka är helt galen!!!!
Det är produktionstopp på Billerud i Skärblacka.
Det finns som vanligt inga hotellrum att uppringa i norra östergötland med omnejd verkar det som...
Folk ringer som desperata och undrar vad som pågår, vi har hyrt ut allt vi har och idag fick jag släppa vår lägenhet till en av stammisarna.
Jag kommer att vara helt slut på lördag kl 04 27 när bussen till Ullared plockar upp mig utanför Netto!
Hoppas verkligen att inga pratglada damer sätter sig bakom mig i bussen för då....
Får ta med öronproppar och försöka slumra lite!
Det är ju iof roligt att firman rullar på! Vore mindre roligt ifall det var tvärt om, är väl bäst jag nämner för att med risk  verka gnällig över att hotellet är fullbelagt;)
 
I lördags var ju som sagt Lelle och Sussie här, det var jätteroligt att träffas.
Blir inte så ofta nu för tiden, visserligen var vi på fest hos dom för några veckor sedan och det var oxå jättekul. men vi hade inte så mycket tid för att sitta och snacka då.
Det blev prat om både gamla minnen och annat om nutid.
Jag tog bara ett kort som jag valt att inte publisera pga respekt för lite konstiga miner;)
 
Ikväll laddar jag inför Lillyhammer!
Bästa tv serien ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni som missat den rekommenderas att titta på den på svt play!
Här är "Jonny" som spelar huvudrollen.
Vincent van Zandt som för övrigt är Bruce Springsteens gitarist!
Så här ser han ut när han spelar i det bandet,
Haha jäkla cool pajsare!
Jag satt och kollade på en intervju  på youtube med honom om filminspelningen i Norska Lillehammer.
Han berättade att han fått en förfrågan om att spela en maffiaboss som flyr till en liten håla i Norge och han tyckte det var så himla galet att han inte kunde tacka nej till det.
Ni kan ju tänka er hur malplacerad han är ibland hurtiga norrmän i stickade koftor när han går och spänner med sin långrock och förälskar sig i lärarinnan i norska kursen, Hahahaha fy fan vad roligt det är!!!
Ska inte avslöja mer nu, men LOVA att ni ger det en chans och kolla!!!!!!
Go Jonny go go =)
Bara en timme kvar, får bli titta på Jonny i sovrummet ikväll för nu måste tanten förbereda sig inför väldigt tidig morgon i morgon...frukost på Allè hotell ska vara färdig kl 06 00 och det innebär att väckarklockan ringer si så där en timma innan!
Natti.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAAAA? ska det vara frukost kl 06 på onsdag också????
Hahaha det visste jag inte att han spelade med bruce!Cooling!

2012-09-17 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0