Vardags smörja.

På vår inspelningsbara tv-box kan man trycka på en knapp där det står : Detta program ingår i en serie. Vill du spela in hela seiren?
Ja, det vill jag och trycker på knappen.
Serien spelas in varje gång den går på tv automatiskt.
Himla bra! Fast tydligen inte om man vill se sista delen....
Jag programerade Robinson för att sen kunna maratonkolla på den och spola bort onödigt tjafs och reklam.
Jag skulle bara se den ifall Robban inte vann för honom tål jag inte!
Började varjefall att kolla lite i helgen och fastnade såklart...kollade på typ fyra avsnitt per dag.
Igår när det bara var ett avsnitt kvar började jag bli lite misstänksam,,,det var alldeles för många deltagare kvar för att vara final.
Insåg snart att det inte var finalen, och att det inte fanns några inspelade avsnitt kvar????
Hur glad blir man då?? men då kan jag ju titta på tv4 play tänkte geniala jag men skit tv 4 har ju smygit in premium abonemang på alla populära tv serier...79 kr i månade kostar det minsann!!
Satt och funderade på varför jag ödslat tid på detta skitprogram för det första,men ville ju ändå se upplösningen.
Åkte hem till Anna som är så himla smart och har tecknat något specialabonemang som gör att dom kan se allt på sin tv, utan reklamavbrott och allt. Kvällen var räddad ;)
Nej nu får det vara slut med att spela in skitserier!!
Sista gången jag reser med Suntrip. det säger jag bara!!
Ska bara spela in halvåtta hos mig hädan efter! Det är ju lite nytta med det programmet alla fall. Ja...man lär sig alltid någon ny maträtt.
Det finns bara en grej jag retar mig på..det är hon som glömmer en champinjon på skärbrädet i inledningen!!
OOaaarrgggh det kliar liksom i kroppen när jag ser det!
Varför lämnar man EN champinjon för??? så himla onödigt!! Lika hemskt som att se ett veck på en gardin högt upp där man inte når att rätta till det,
 
Har nu gått upp kl fem två morgnar i rad och kört gärnet på hotte.
Idag har man omringats av två gravida döttrar..puh tur man inte jobbar ihop varje dag...;)
Det börjar dra ihop sig. Anna har snart bara en månad kvar och Karin har gått halva tiden redan!!
Vi åkte ner på centrum ett varv, jag var på apoteket och plockade i ren snålhet ut all medicin jag hade kvar på recept eftersom jag fått frikort.
Det blev en hel kasse full.
Har nu ett mindre apotek hemma.
Var inne o kollade lite kläder på Afrodite men konstaterade att jag ska åka till Ullared på lördag..
Väntar nog och ser vad jag hittar där först!
 
Ikväll är det bonde=)
Fick höra att en liten Kamel från Kamelbonden ska flytta till en gård utanför Torstorp .
Så ser ni en liten ljus kamelunge på tv ikväll så är det den=)
 
Jag ringde förresten till EM.möbler om soffan i fredags.
Det var såklart ingen bytesrätt på byggbara soffor....men han skulle snacka med leverantören och se vad han kunde göra..
Det verkar som att jag får gilla läget ;(
Det skulle kunna funka ifall jag får Stef att flytta på tv,n (som han haft så himla mycket jobb med att borra och donat, dragit kablar på vinden osv)
Önskar ibland att han inte vore såå himla ordentlig jämt...
Nej..det var taskigt sagt!!  Ähh det ska nog gå med lite list och övertalning ;)
 
Det var allt och ingenting.
Mest ingenting faktiskt!!! Vilken jäkla ointressant smörja...har faltiskt haft en överläggning med mig själv om att ta bort hela skiten..men wtf...det här är min vardag.
Like it or not ;)
Nästa inlägg kommer att bli kul när jag ska ta en massa kort på Berta på Bullared..när hon snackar med Ola-Conny; Morgan och Boris hahahaha.
Klart slut från Bleken.
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

har jag inte sagt att du ska ha en date med ola-konny på lördag?! det ska väl bli kul!!!

2012-09-19 @ 21:10:57
Postat av: Nettan

Ta bort!! Det var det dummaste jag hört! Jag läser ju varje inlägg..

2012-09-20 @ 21:55:08
Postat av: elin

Sånt där stör jag också ihjäl mig på det där med champinjonen!!! Åååhhhh!! Haha! Kan du ge mamma ett par smällar när ni är i Ullared?? ;)

2012-09-21 @ 13:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0