Halsont.

Sitter i soffan med en kopp hett svartvinbärsthè

Vaknade i morse med ett rivjärn i halsen som senare tilltog i styrka.
Åkte hem vid elvatiden och kurerade mig.
Hoppas jag kan åka till Nettan på Junta ikväll...
Har lyssnat klart på den sista av Mari Jungstets böcker, det fanns typ 10 st i mitt bibliotek på Storytel.
Nu vet jag inte vad jag ska lyssna på..
Laddade ner en bok av Kjell Eriksson. Svarta lögner rött blod. mest för att Katarina Everlövf läser den.
jag tycker hon är den bästa bokuppläsaren!!!
Fast nu är det nära att jag går ut och kastar min bajs htc i Bleken !!!
Kan inte göra något med den längre för att minnet i sim kortet är fullt..även fast jag raderar och raderar allt som finns att radera.
För att  kunna lyssna på bok här i stugan OCH nere i sovrummet hemma på Videvägen måste jag ladda ner boken i offline läge och det går inte för minnet är fullt.
Att skicka e-post går ej heller...bland annat bland annat!
Får nog snarast göra ett besök på Teliabutiken...;(
Tur man har datorn att ta till när det inte går att lyssna på bok.
Då fick ju ni något nytt att läsa ;)
 
Medans jag suttit här och knaprat halstabletter och drukit thè har jag varit lite nyttig också! Gick ut på mina vårdkontakter och beställde fler krypibenenbtabletter.
Himla smart system det där!!
bara att logga in på www.minavardkontakter.se och beställa sin medicin:)
Måste se om mitt hus nu när jag har frikort på apoteket hehe
Just nu längtar jag till mitt gamla badkar på Gröna vägen. Mitt stora djupa badkar...det saknar ja ibland!
Kanske skulle jag smyga mig dit och tappa upp ett...
Hmm tror inte att det skulle uppskattas ifall jag tömt hela varmvattenberedaren när dom boende kom hem från sina jobb!
För det går åt varmvatten i det karet vill jag lova!!
Nej..får nöja mig med att sitta i soffan och gosa med fårskinnet:)
 
Förut när Zorka och jag var i skogen sprang jag på dessa:O
Naturen är bra underlig..
Stora smultron 25:e september...
Annars börjar våra björnbär mogna fast dom är skitsura!
 
En annan konstg grej med min bajs htc är att när jag laddar in bilderna i datorn så blir det alltid tre bilder av varje i olika storlekar . I wonder why??
 
 
Så här typ. Onödigt!
 
Nu ska Marie nog ta och vila en stund.
På Återseende=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0