Fredagsmys.

Roligt att ni vill läsa min vardags smörja ändå =)
Här kommer ännu lite mer viktig fakta.
Har varit och friserat mig idag.
Före.
 
Efter.
Jaaa...hon kunde faktiskt fått ta en bit till, det syns ju knappt...
Tvingade Karin att lägga i lite färg i utväxten typ i benan och lite till.
Det är bara drygt en månad sen jag färgade i utväxten!!!
Det kostar på att vara fåfäng..kammer aldrig att acceptera att bli gråhårig!! Då får det kosta 545:- i månaden!
Men det jämnar ju ut sig eftersom Stef klipper sig gratis hos salong Anna Söderberg hehe.
Det är ju viktigare att jag ser bra ut.
Alltså...jag menar nu inte att Anna är dålig på att klippa!! Fast mitt hår får hon inte röra!
Hon är bättre på killfrisyrer. Så är det bara=)
Ser ni förresten vilken kass mobilkamera jag har?
Har jag nämt det förut?
Det har jag nog...???
Längtar till i vår när jag får byta ut bajshtc;n!!!!
 
Annars då? Joo tackar som frågar.
Har satt mig i soffhörnet med ett glas rött och lite jordnötter.
Stef kollar på ett inspelat avsnitt av Hem till Går;n...hans favorit lunch serie som han började kolla på för två år sen när han var sjukskriven...nu får han spela in och kolla på eftermiddagen.
Vi har våra favortiprogram han o jag ;)
När han kollar på den serien så kolar jag på tv5 play på Partaj för närvarande. På uppmanande från syster Berta.
Jag sitter med hörlurarna och gapflabbar och Stef blir störd när han inte hör vad thr vicar tuggar om in the pob som britterna säger (pub) alltså.
Vi har så mysigt ihop på kvällarna ;)
Här en bild på Amos sudgen som spelade med i serien 1972
.
Snacka om att den gått några år!!!!
Ashley Thomas.jpg
The vicar Emerdale farm 1972 hihihihi
 
 
 
Sheila Mercier
Annie Sugden som min mormor tyckte så mycket om.
Hon gillade hennes färglada förkläden kommer jag ihåg.
Haha det var då det..
 
 
 
Annars är allt förberett till svinottan imorgon.
Kläder är framtagna.
Smörgåsarna ligger i kylen.
Bara att brygga kaffe i morgon bitten kl 03 30,,,,,,,,,sen går peguotten in till Finspång.
Watch out för the wild pigs tomorrow morning i Ramstorpskogarna Marie!
Ja det ska jag.
Ikväll blir det entrecote pomme och bearnaise.
Ett glas vin till bara,
En Zolpidem och nanna kudden kl åtta;)
Elin!!! Jag ska smälla till mor din imorrn ifall du vill , när hon minst anar det får hon en rak höger bara hahaha.
Trevlig helg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

Jaaaaaaa Mai tack, ge tanta ett par smällar!!!! Haha!!!!!

2012-09-22 @ 09:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0